پنجشنبه، 9 فروردین 1403

چهره‌های مطرح صداوسیما در کروناروایت

داوران کرونا به روایت رادیو و تلویزیون معرفی شدند

 داوران کرونا به روایت رادیو و تلویزیون معرفی شدند
امیدواریم با ثبت گوشه‌ای از فعالیت های متعدد هنرمندان، کارشناسان و برنامه سازان در همه گیری کرونا در قالب رویداد ملی کرونا روایت و معرفی این خدمات قدران تلاش های اصحاب رسانه در رادیو تلویزون باشیم و بتوانیم بستری مناسب برای ارتقای این فعالیت ها فراهم کنیم

به گزارش روابط عمومی کروناروایت، صبح روز پنج‌شنبه اول آبان، در جلسه‌ای در سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران داوران بخش «کرونا به روایت رادیو و تلویزیون» رویداد ملی کرونا روایت معرفی شدند.

این جلسه با حضور دکتر محمدرضا ظفرقندی ریاست سازمان نظام پزشکی، دکتر مسعود حبیبی معاون اجتماعی و امور پارلمانی سازمان، دکتر علی تاجرنیا معاون توسعه و پشتیبانی سازمان و دکتر محمدکیاسالار دبیر کروناروایت و نیز علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی و داوران منتخب برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر ظفرقندی با تشکر از داورانی که حضور در این رویداد ملی را پذیرفته اند به تشریح ابعاد گوناگون بیماری کرونا پرداخت و اشاره کرد که از دست دادن هر هموطن در مقابله با این ویروس ضایعه ای جبران ناپذیر است. ریاست سازمان نظام پزشکی با اشاره به ابعاد حماسی و جنبه‌های ایثار و فداکاری کلیه پزشکان و اعضای کادر درمان اهمیت رویداد کرونا روایت را در ثبت و مستندسازی و ماندگار کردن تا حد ممکن این لحظات حماسی دانستند و از زحمات کلیه دست اندرکاران این رویداد تشکر کردند.

در ادامه دکتر مسعود حبیبی معاونت اجتماعی و امور پارلمانی سازمان هم در سخنانی گفت: نقش سازمان صداوسیما در مقابله با بیماری کرونا بسیار حائز اهمیت است و در این خصوص فعالیت های بسیاری انجام پذیرفته است و حتی در لحظات تحویل سال نو و ایام تعطیلات نوروز شاهد بودیم برنامه سازان و حتی خود مدیر شبکه سلامت سیما بطور مستمر در بیمارستان ها و مراکز درمانی حضور داشتند و در جهت آگاهی بخشی به جامعه فعالیت می‌کردند. امیدواریم با ثبت گوشه‌ای از فعالیت های متعدد هنرمندان، کارشناسان و برنامه سازان در همه گیری کرونا در قالب رویداد ملی کرونا روایت و معرفی این خدمات قدران تلاش های اصحاب رسانه در رادیو تلویزون باشیم و بتوانیم بستری مناسب برای ارتقای این فعالیت ها فراهم کنیم.

در ادامه داوران بخش‌های تلویزیون و رادیوی این بخش به شرح زیر معرفی شدند:

- کرونا به روایت تلویزیون:

محمدرضا شهیدی‌فر (مجری و تهیه‌کننده)، دکتر عاطفه میرسیدی (سردبیر اخبار علمی تلویزیون) و رضا درمیشیان (کارگردان و تهیه‌کننده).

- کرونا به روایت رادیو:

فریبرز گلبن، احمد طبعی و نجیبه معصوم‌زاده (هرسه، از سردبیران و برنامه‌سازان پیشکسوت رادیو).

پس از معارفه داوران این دو بخش، آنان با توافق درباره معیارهای لازم داوری آثار، نخستین جلسه داوری خود را تشکیل دادند و فرایند داوری آثار منتخب کروناروایت در بخش رادیو و تلویزیون را آغاز کردند.

 

برچسب ها : کرونا روایت
دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.