جمعه، 10 فروردین 1403

آغاز تزریق واکسن آنفلوانزا در کادر درمان بخش خصوصی اصفهان

آغاز تزریق واکسن آنفلوانزا در کادر درمان بخش خصوصی اصفهان
رئیس نظام پزشکی اصفهان از آغاز واکسیناسیون کادر درمانی شاغل در بخش خصوصی این شهرستان خبر داد.

دکتر عباسعلی خادمی رئیس نظام پزشکی اصفهان در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی سازمان نظام پزشکی کشور با اشاره به این که واکسن آنفلوانزا را برای بخش خصوصی دریافت نموده ایم ، گفت: با معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هماهنگی های لازم را انجام دادیم تا واکسن ها به زنجیره سرد برده شوند و 5 مرکز را برای ارائه این واکسن به همکاران پروانه دار مشخص نمودیم.

وی با اشاره به این که 9هزار همکار دارای پروانه در اصفهان داریم؛ افزود:  بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته جهت تزریق واکسن آنفلوانزا به اعضای دارای پروانه مطب شهرستان اصفهان که در بخش خصوصی فعال هستند ؛جدول زمانبندی تعیین کردیم تا واجدین شرایط طبق آن به مراکز تعیین شده مراجعه نمایند.

وی تصریح کرد :با توجه به محدودیت تعداد واکسن و لزوم رعایت اولویت، "همراه داشتن کارت نظام پزشکی و تصویر پروانه مطب اصفهان" برای الزامی بوده و واکسیناسیون همکاران شاغل در مراکز دولتی، عمومی غیر دولتی و ... توسط مراجع ذیربط انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: حدودا 60 درصد واکسن دریافت نموده ایم که به ترتیب اولویت سنی به همکاران تزریق می شود و چون تعداد زیادی هم متقاضی نیستند به نظر می رسد این مقدار برای واکسیناسیون کفایت کند.

انتهای پیام

 

 

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.