جمعه، 31 فروردین 1403

مجموعه “کرونا به ۱۰ روایت” در مقدمه کتاب‌های الکترونیک “کروناروایت” جای می‌گیرد

مجموعه “کرونا به ۱۰ روایت” در مقدمه کتاب‌های الکترونیک “کروناروایت” جای می‌گیرد
دبیر کروناروایت از پایان ضبط و تدوین مجموعه کرونا به ۱۰ روایت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کروناروایت، دکتر محمد کیاسالار ضمن قدردانی از زحمات دکتر وحیدرضا سیاوشان که مدیریت  این مجموعه را بر عهده داشته، گفت: این مجموعه حاوی ۱۰ گفت‌وگوی جداگانه‌ در رابطه با چالش‌های نظام سلامت در مواجهه با کروناست که در خلال آنها به تلاش‌هایی که تاکنون توسط جامعه پزشکی در مقابله با کرونا صورت گرفته و تجربیاتی که از این طریق به دست آمده نیز اشاره شده است. رئیس، معاونان و مدیران سازمان نظام پزشکی کشور در این مجموعه گفت‌وگوها کوشیده‌اند زوایایی از مواجهه با کرونا را که کمتر دیده و شنیده شده است، بازگو کنند.

به گفته دبیر کروناروایت، قرار است مجموعه کرونا به ۱۰ روایت در مقدمه نسخه الکترونیک (Epub3) مجموعه کتاب‌های کروناروایت گنجانده شود.

گفتنی است مجموعه کتاب‌های الکترونیکی کروناروایت در قالب Epub3 منتشر می شوند و علاوه بر متن و تصویر شامل فیلم، پیوند و محتوای تعاملی نیز هستند که تجربه‌ای همانند تماشای یک مستند را برای خوانندگان فراهم می کنند. همچنین در بخشی از مقدمه این کتاب‌ها، فیلم‌های مرتبط با یادبودنویسی پزشکان و هنرمندان بر روی تابلوی یادبود کروناروایت نیز به نمایش درآمده است.

برچسب ها : کرونا روایت
دکتر محمد کیاسالار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.