جمعه، 10 فروردین 1403

بازنگری قانون اجازه تاسیس مطب و کمیسیون تبصره 7 در دستور کار قرار گرفت

بازنگری قانون اجازه تاسیس مطب و کمیسیون تبصره 7 در دستور کار قرار گرفت

کمیسیون طرح ها و لوایح و آئین نامه ها به منظور بررسی قانون اجازه تاسیس مطب سال 62 و با توجه به مصوبه شماره 12 چهلمین جلسه شورای عالی امروز در محل سازمان نظام پزشکی تشکیل شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی در بیست و پنجمین جلسه کمیسیون طرح ها و لوایح که عصر امروز با حضور دکتر ایرج حریرچی معاون وزیر بهداشت ؛ دکترفرزاد فرقان رئیس و جمعی از اعضای کمیسیون به صورت حضوری و آنلاین (توامان) در سالن شورای عالی سازمان نظام پزشکی برگزار شد؛ قانون اجازه تاسیس مطب و آئین نامه اجرایی آن و همچنین کمیسیون تبصره 7 ماده 13 مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

پس از بحث و بررسی های لازم در خصوص قانون اجازه تاسیس مطب مصوب مجلس شورای اسلامی و آئین نامه اجرایی آن با امضای هیات وزیران مصوب سال 62 و با توجه به قانون سازمان نظام پزشکی که مصوب سال 83 بوده و اختیار صدور پروانه مطب به این سازمان داده شده است؛ اعضای کمیسیون هر یک نظرات کارشناسی خود را در مورد مفادی از قانون و آئین نامه فوق الذکر که به روز نبوده و نیاز به بازنگری دارد؛ اعلام نمودند.

همچنین مقرر شد در راستای افزایش سطح دسترسی عمومی به خدمات سلامت و نیل به پوشش همگانی سلامت؛ اعضای کمیسیون پیشنهادات خود را ذیل قانون اجازه تاسیس مطب و کمیسیون تبصره 7 ماده 13 بصورت مکتوب به شورای عالی ارائه داده تا صدور پروانه مطب تسهیل شود.

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.