جمعه، 10 فروردین 1403

دیدار جمعی از مسئولان سازمان نظام پزشکی کشور با خانواده شهید مدافع سلامت؛ دکتر احمد جاویدانبارانی

دیدار جمعی از مسئولان سازمان نظام پزشکی کشور با خانواده شهید مدافع سلامت؛ دکتر احمد جاویدانبارانی
به شهید انبارانی گفته شد بیماری کرونا و این خدمت ممکن است برای جان خودت هم خطر ایجاد کند ولی ایشان گفت مردم به کمک نیاز دارند و من سوگند یاد کردم که به مردم خدمت کنم.

در ادامه دیدار مدیران سازمان نظام پزشکی با خانواده‌های شهدای مدافع سلامت، جمعی از مسئولان این سازمان ضمن حضور در منزل دکتر جاوید انبارانی از شهدای مدافع سلامت در مبارزه با ویروس کرونا با خانواده ایشان دیدار و از ایشان دلجویی کردند.
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی؛ این دیدار با حضور دکتر حبیبی معاون اجتماعی و امور مجلس سازمان نظام پزشکی، دکتر خیرآبادی، دکتر افتخاری دبیر ستاد حوادث غیرمترقبه، دکتر رهبر حقوقدان معاونت انتظامی و سرکار خانم داودی کارشناس مسئول معاونت اجتماعی سازمان برگزار شد.
در این دیدار دکتر مسعود حبیبی گفت: دکتر جاوید خدمت به مردم را انتخاب کرده بود و این بسیار با ارزش است زیرا ارزش انسان‌ها به انتخاب آنهاست.
حبیبی خطاب به فرزندان شهید مدافع سلامت دکتر جاوید انبارانی گفت: در زندگی شما این موضوع که پدرتان در راه حق و خدمت به مردم و درمان بیماران جان خودش را فدا کرده است بسیار مهم است و ایشان مایه فخر و مباهات جامعه پزشکی می‌باشد.
معاون اجتماعی و امور مجلس سازمان نظام پزشکی در تبیین اهداف این دیدارها گفت: ما تلاش می‌کنیم با معرفی خدمات و ارزش‌های والای انسانی این شهید راه خدمت و سایر شهیدان مدافع سلامت به جامعه، قدردان تلاش‌ها و جانفشانی‌های ایشان باشیم.
همسر شهید دکتر جاوید در این دیدار گفت: به شهید گفته شد بیماری کرونا و این خدمت ممکن است برای جان خودت هم خطر ایجاد کند ولی ایشان گفت مردم به کمک نیاز دارند و من سوگند یاد کردم که به مردم خدمت کنم.
وی افزود: علیرغم وجود مطب شهید در شهر تهران و با توجه به تخصص ایشان در رشته پوست و زیبایی و حضور مراجعه کنندگان بسیار، با شیوع کرونا ویروس کرونا وی در دعوت دکتر یوسفی رئیس نظام پزشکی بیمارستان مطب خود را در تهران تعطیل و به صورت داوطلبانه با حضور در منطقه کمتر برخوردار سلطان آباد به درمان بیماران مشغول شد به طوری که روزانه بیش از یکصد بیمار را ویزیت و درمان می‌کرد و صحبت همیشگی او این نکته بود که اکنون مردم به ما نیاز دارند پس باید در خدمت آنها باشیم.
دکتر خیرآبادی مشاور رییس سازمان نظام پزشکی در  پایان این دیدار گفت: حضور پزشکان در درمان بیماری کرونا، همانند نقش‌های امداد و درمان در زمان جنگ تحمیلی است و گروه پزشکی با علم به اینکه حضور در منطقه، چه در جبهه و چه در مناطق محروم با خطر بسیار زیادی مواجه است ولی بر اساس وجدان اخلاقی قسم‌نامه خود برای خدمت به مردم و گذشت از جان خود به امر خطیر درمان هموطنان می‌پردازند که این مهم، اجری همانند شهدای جنگ خواهد داشت.

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.