جمعه، 10 فروردین 1403

پیام تبریک روز آتش نشانی و خدمات ایمنی

پیام تبریک روز آتش نشانی و خدمات ایمنی
مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام پزشکی به نمایندگی از جامعه پزشکی کشور و در پیام های جداگانه ای؛ هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی را به سخنگو و مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تبریک گفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی در متن پیام تبریک دکتر کرمانپور خطاب به جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و مهندس مهدی داوری مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران آمده است:
هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی، زمانی است که به یادمان می آورد، دریادلان آتش نشان، جزو معدود مشاغلی هستند که هر آن آماده سپردن دل به خطر هستند، این روز زمانی است برای تجلیل و تکریم جایگاه مردانی که از جنس ایثار، شهامت و شهادت اند. بزرگ مردان آتش نشان، نجات بخشانی هستند که با عشق خدمت به انسانها به دل آتش سوزان حوادث میزنند تا سایرین را از گزند و سوزندگی دور نگهدارند. از این باب شباهتهایی میان آتش نشانان، پزشکان، کادر درمان و رزمندگان جان برکف وجود دارد و شاید درست به همین علت باشد که فعالان این مصاف، وضعیت خطیر،ایثار و فداکاری را بهتر درک میکنند.

 طی سالیان اخیر شاهد آن بوده ایم که ایثار و از جان گذشتگی آتش نشانان غیور به تقدیم شهدای پرشماری منجر شده است که همین جا یاد و خاطره این دلیرمردان شهید را گرامی می داریم. اینجانب شهادت می دهم که بارها از نزدیک در یکی از اورژانس های پر حادثه شهر تهران شاهد خطرکردن تمام عیار یاران شما بوده ام و شاید آخرین حماسه ای که اگرچه تلخ وگزنده اما تبلور این حمیت و ایثار بود، حادثه غمبار آتش، گداختگی و فرونشست ساختمان پلاسکو بود.
بر خود فرض می دانم به نمایندگی از جامعه پزشکی کشور که آنها نیز این روزها در دل آتش مهیب کرونا مشغول محافظت از مردم هستند، روز آتش نشانی و ایمنی را به شما مبارزه کنندگان با آتش و حادثه تبریک گفته و از خداوند کریم برای شما و تمام آنهایی که بی هیچ ادعا، ایستاده اند تا زندگی فرو نیافتد، صحت، سلامتی و بهروزی طلب نمایم.

دکتر حسین کرمانپور مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام پزشکی

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.