پنجشنبه، 30 فروردین 1403

رونمایی از نخستین کتاب "کرونا روایت"

رونمایی از نخستین کتاب "کرونا روایت"

مراسم رونمایی از کتاب کرونا به روایت تصویر؛ نخستین کتاب از مجموعه کتاب های کرونا روایت درمراسم روایت طبیبانه فتح انجام شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی در مراسم روایت طبیبانه فتح که با حضور سخنگوی وزارت بهداشت؛ رئیس شورای عالی نظام پزشکی و جمعی از پزشکانی که در دوران دفاع مقدس حضور داشتند برگزار و از کتاب کرونا به روایت تصویر رونمایی شد.

در این مراسم کلیپی از دکتر ظفرقندی رئیس کل سازمان نظام پزشکی که بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری است ؛ برای حاضران در این جلسه نمایش داده شد. دکتر محمد رضا ظفرقندی در این کلیپ بیان کرد: هدف سازمان نظام پزشکی این بود که یک کتاب را برای حفظ آثار گرانبها و جانفشانی و فداکاری جامعه پزشکی در دوران کرونا چاپ کند و عکس روی جلد این کتاب ترکیبی از حضور رزمندگان در روزهای جنگ ومادری است که بر صورت فرزند خود ماسک می بندد.

وی افزود: کتاب کرونا به روایت تصویر نشانگر فداکاری های جامعه پزشکی و مادران این مملکت برای حفظ سلامت مردم ایران است و در این جا وظیفه خود میدانم از زحمات دکتر کیاسالار و دکتر حبیبی و همه کسانی که در شورای سیاستگذاری برای به ثمر رساندن این اثر تلاش کردند؛ تشکر و قدردانی کنم.

 

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.