پنجشنبه، 9 فروردین 1403

علیرغم تحریم ها در مقابل کرونا ویروس ایستادگی کردیم

علیرغم تحریم ها در مقابل کرونا ویروس ایستادگی کردیم
معاون اجتماعی و امورمجلس سازمان نظام پزشکی با اشاره به تحریم ها علیه ایران در بحران کرونا گفت: با جانفشانی ؛ ایثار و از خودگذشتگی جامعه پزشکی و همراهی و همدلی مردم با کمترین آسیب ها در برابر کرونا ویروس ایستادگی کردیم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی در مراسم روایت طبیبانه فتح که با حضور دکتر لاری سخنگوی وزارت بهداشت و دکترمعین رئیس شورای عالی نظام پزشکی امروز در سالن خلیج فارس موزه دفاع مقدس به منظور پاسداشت یاد وخاطره شهدای دفاع مقدس و همچنین تجلیل از قهرمانان سلامت در شرایط بحرانی کرونا برگزار شد؛ دکتر مسعود حبیبی معاون اجتماعی و امور مجلس سازمان نظام پزشکی با اشاره به این که ملت ها بر پایه ایثار و فداکاری رشد نموده و فرهنگ در سایه این دو شکل می گیرد؛ بیان کرد: فداکاری نخبگان ؛ جوانان و زنان و ... آینده ملت را تضمین می کند و دفاع مقدس نیز حیات ملت را تضمین نمود.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس ایثارگری های فراوانی داشتیم اما ایثار جامعه پزشکی بسیار متفاوت بود زیرا اگر جامعه پزشکی در خط مقدم جبهه ها نبودند؛ کشته های زیادی داشتیم و نمی توانستیم امروز از افتخارات دفاع مقدس سخن بگوییم.

حبیبی با اشاره به این که وظیفه ما معرفی فداکاری هاست ؛ ادامه داد: ایثار و فداکاری در شرایط بحران و سختی ها ارزش مضاعف دارد و جامعه پزشکی ایران در خط مقدم مقابله و درمان کووید 19 قرار دارد و کشورهایی مثل آمریکا با آخرین امکانات و تجهیزاتی که دارند قربانیان زیادی در این شرایط بحرانی داشته اند.

معاون اجتماعی و امورمجلس سازمان نظام پزشکی تاکید کرد: ایران با وجود تحریم ها توانست با خضوع؛ جانفشانی؛ ایثار و ازخودگذشتگی جامعه پزشکی و همدلی وهمراهی مردم با کمترین آسیب ها در مقابل کرونا ویروس ایستادگی کند.

حبیبی یاد آور شد: وظیفه خود میدانیم فداکاری ها را معرفی کنیم تا درسی برای آیندگان و سربلندی ملت ایران باشد.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.