جمعه، 31 فروردین 1403

دبیر کل انجمن شرکت های پخش دارو:

واکسن آنفولانزا 25 روز است وارد انبار شرکت های پخش دارو شده

واکسن آنفولانزا 25 روز است وارد انبار شرکت های پخش دارو  شده
دبیر کل انجمن شرکت های پخش دارو گفت: اکنون حجم مطالبات شرکت های پخش دارو از دانشگاه های علوم پزشکی در کشور به 3 هزار و 500 میلیارد تومان رسیده و باعث بروز مشکلاتی در کل صنعت دارو شده است.

دکتر محسن عبدالله زاده در حاشیه جلسه کمیته تأمین داروی ستاد کرونای تهران افزود: شرکت های پخش دارو شاهراه تأمین نقدینگی برای تولیدکنندگان و واردکنندگان دارو هستند و اگر با مشکل مواجه شوند کل زنجیره تأمین دچار مشکل می شود.
وی گفت: ما سربازان نظام سلامت هستیم و از ابتدای شیوع کرونا در خدمت نظام سلامت بوده ایم و هر آنچه از قبیل دارو و اقلام پیشگیری لازم بود تأمین و توزیع کرده ایم.
آقای دکتر عبدالله زاده گفت: متأسفانه سیاست های امروز سیاست های ثابتی نیستند و همین امر باعث زیان های مالی به شرکت های پخش دارو می شود اما برغم همه این ها هر آنچه تاکنون تصمیم گرفته شده اجرا کرده ایم.
وی با اشاره به تأمین واکسن آنفلوآنزا افزود: 25 روز است که واکسن آنفلوآنزا وارد انبارهای شرکت های پخش دارو شده و براساس دستور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی بنا شد تا واکسن تنها در اختیار معاونت بهداشت وزارتخانه قرار بگیرد تا آن ها عرضه را آغاز کنند.

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.