جمعه، 10 فروردین 1403

۱۵۶ فوتی جدید کرونا در کشور /۱۳۸۲ تن بستری شدند

۱۵۶ فوتی جدید کرونا در کشور /۱۳۸۲ تن بستری شدند
سخنگوی وزارت بهداشت با بیان این که از دیروز تا امروز ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۱۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شده که یک هزار و ۳۸۲ نفر از آنها بستری شدند؛ گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴۰۴ هزار و ۶۴۸ نفر رسید.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی دکتر سیما سادات لاری با اظهار تاسف از این که در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند ؛ اظهار کرد:مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۳ هزار و ۳۱۳ نفر رسید وتا کنون ۳۴۸ هزار و ۱۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: ۳۷۹۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون سه میلیون و ۵۸۶ هزار و ۸۴۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی در توضیح استان‌های در شرایط قرمز کرونا گفت: بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استان‌های تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند.

لاری همچنین درباره استانهای در شرایط هشدار گفت: استان‌های آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.