شنبه، 1 اردیبهشت 1403

فراخوان مرحله دوم پیمایش شاخص های سلامت و جمعیت درسال 1399

فراخوان مرحله دوم پیمایش شاخص های سلامت و جمعیت درسال 1399
مؤسسه ملي تحقيقات سلامت جمهوري اسلامي ايران پیمایش "شاخص های سلامت و جمعیت در سال 1399" را به نیابت از معاونت بهداشت از طریق سازوکار دو مرحله ‏ای به فراخوان گذاشته است.

مؤسسه ملي تحقيقات سلامت جمهوري اسلامي ايران پیمایش "شاخص های سلامت و جمعیت در سال 1399" را به نیابت از معاونت بهداشت از طریق سازوکار فراخوان دو مرحله ‏ای به فراخوان گذاشته است. لازم است در ابتدا فرد/مرکز متقاضی فرم ارائه اطلاعات محققین و مراکز تحقیقاتی شرکت کننده در فراخوان عام دو مرحله ‎ای را با توجه به فرم درخواست برای پروتکل (RFP) پیمایش مربوطه تکمیل نماید. پس از بررسی و تایید صلاحیت مجری، از ایشان جهت شرکت در مرحله دوم فراخوان و تدوین پروتکل مطابق با RFP ارسالی دعوت به ‎عمل خواهد آمد. فرم ارائه اطلاعات محققین و مراکز تحقیقاتی شرکت کننده در فراخوان عام دو مرحله ‎ای و فرم درخواست برای پروتکل این پیمایش (RFP) از لینک پایین صفحه قابل دريافت است. 
مزيد امتنان خواهد بود تا مساعدت لازم جهت ارسال فراخوان به اعضاي محترم هيأت علمي و محققین، دانشکده‏ ها و مراكز تحقيقاتي (و در صورت امکان دستور انعکاس در صفحه خانگی حوزه مربوطه) با شرايط زیر مبذول گردد:

1)    نسخه اصلي فرم ارائه اطلاعات محققین و مراکز تحقیقاتی شرکت کننده در فراخوان عام دو مرحله ‏ای به ‎همراه ضمائم آن یا به آدرس تهران، بلوار کشاورز، خيابان وصال شیرازی، خیابان بزرگمهر شرقی،  پلاك 70 ارسال گردد یا پس از تکمیل به آدرس پست الکترونیکی nihr.research@tums.ac.ir ارسال گردد. در هر دو صورت ارسال دستی یا ایمیلی باید دریافت مدارک توسط همکاران موسسه تایید شود.
2)    اولویت واگذاری طرح به افراد یا مراکزی می باشد که 1) سابقه اجرای پیمایش‏ های ملی را دارند؛ 2)  با استفاده از شبکه ‏سازی و بهره‏ برداری از ظرفیت پژوهشی موجود در کشور قصد اجرای پژوهش را دارند؛ و یا 3) ساختار و ظرفیت اجرایی لازم برای اجرای یک پیمایش در سطح ملی را دارا می باشند.
3)    به منظور بهره برداری از حداکثر ظرفیت پژوهشی کشور ترجیح موسسه این است که پیمایش ‏های ملی که همزمان در موسسه به فراخوان و اجرا گذاشته می‏ شوند به تیم ‏های متفاوت سپرده شود.

4)    لازم به ذکر است در خصوص اجرای کار میدانی مطالعه با توجه به وضعیت همه گیری کووید-19 تصمیم گیری خواهد شد.
5)    دریافت پیشنهادات حداکثر تا پایان روز اداری روز شنبه (1399/07/19) خواهد بود.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره 62921199-021 تماس حاصل فرمایید.

لینک فراخوان

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.