پنجشنبه، 9 فروردین 1403

قدردانی کوچک از فداکاری بزرگ کادر درمان

قدردانی کوچک از فداکاری بزرگ کادر درمان
مجموعه دیجی کالا با هماهنگی و همکاری سازمان نظام پزشکی کشور بسته هایی برای پرسنل بیمارستان‌های کامکار قم، امام رضا مشهد، امین اصفهان، آیت‌الله روحانی بابل و رازی رشت در شب تاسوعای امسال، ارسال کرد تا قدردانی کوچکی از فداکاری بزرگ کادر درمان کشور باشد

کادر درمان کشورمان در ماه های اخیر شبانه روز در تلاش برای بهبود وضعیت سلامت جامعه بودند. آن‌ها در روزهای تعطیلات نوروز ۹۹، در شب و روزهای ماه رمضان و در تابستان گرم امسال فداکارانه در تلاش بودند تا به افرادی که درگیر همه‌گیری کوید ۱۹ شده‌اند، یاری برسانند. یکی از روزها و شب‌های سخت آن‌ها شب و روز عاشورای امسال بود که با حزنی مضاعف به ماموریت خطیر خود ادامه دادند.

مجموعه دیجی‌کالا با همراهی سازمان نظام پزشکی به یاد شهدای سلامت که در ماه‌های گذشته برای مبارزه با همه‌گیری جهانی کووید 19 از جان خود گذشتند و برای قدردانی از بخشی از عزیزان کادر درمان در بیمارستان‌های سانتر کرونا در شهرهای مختلف ایران بسته‌هایی به رسم سپاس و قدردانی اهدا کرد. این بسته‌ها با هماهنگی و همکاری سازمان نظام پزشکی کشور به بیمارستان‌های کامکار قم، امام رضا مشهد، امین اصفهان، آیت‌الله روحانی بابل و رازی رشت در شب تاسوعای امسال، ارسال شد تا قدردانی کوچکی از فداکاری بزرگ کادر درمان کشور باشد.

 

 

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.