جمعه، 10 فروردین 1403

به مناسبت روز پزشک در همدان صورت گرفت:

تغییر نام خیابان حکما به "مدافعان سلامت"

  • 10 شهریور 1399
  • 09:32
  • پویش
  • 0 دیدگاه
  • Article Rating
تغییر نام خیابان حکما به "مدافعان سلامت"

مراسم نامگذاری یکی از بلوارهای شهر همدان به نام "بلوار شهدای سلامت" به پاس زحمات کادر درمان در تاریخ یکم شهریورماه جاری در همدان انجام شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی؛مراسم نامگذاری یکی از بلوارهای شهر همدان به نام «بلوار شهدای سلامت» به پاس زحمات کادر درمان با هماهنگی سازمان نظام پزشکی همدان؛ شورای شهر و با حضور اعضای هیأت مدیره نظام پزشکی، معاون درمان و اعضای شورای شهر همدان در روز پزشک و داروساز و نیز تغییر نام خیابان حکما به «مدافعان سلامت» در تاریخ یکم شهریورماه 1399صورت گرفت.

گفتنی است کلیپ مراسم فوق که توسط سازمان نظام پزشکی همدان تهیه شده، با همکاری شهرداری در تلویزیون‌های شهری در میدان آرامگاه بوعلی نمایش داده شد. همچنین نصب بنرهای تبریک روز پزشک با همکاری شهرداری در بیش از بیست نقطه شهر همدان و تقدیر از جمعی از همکاران در آرامگاه بوعلی سینا و ادای احترام به مقام شامخ شیخ الرییس با حضور رئیس دانشگاه ؛ رئیس نظام پزشکی همدان و اعضای هیأت مدیره آن سازمان از جمله اقداماتی بود که در آستانه روز پزشک به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت و قدردانی از تلاش و ایثار کادر درمان انجام شد.

لازم به ذکر است :به جهت شرایط ناشی از کرونا مراسم به اشکال متفاوت برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها : پویش همدلی
زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.