جمعه، 10 فروردین 1403

با همکاری سازمان نظام پزشکی و شرکت بهستان پخش

تقدیر از داروسازان به مناسبت روز داروساز

تقدیر از داروسازان به مناسبت روز داروساز
در روز داروساز با اهدای پانصد شاخه گل رز و پانصد عدد مجله سازمان نظام‌پزشکی به همراه برچسبی که یادآور زحمات و تلاش‌های جامعه داروسازی کشور است به داروسازان شاغل در پانصد داروخانه در سطح شهر تهران از خدمات انان تجلیل به عمل آمد

به مناسبت سالروز تولید زکریای رازی و روز داروساز سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران و شرکت بهستان پخش، در اقدامی مشترک با اهدای پیام تبریک و شاخه ای گل و نیز مجله سازمان نظام پزشکی از مقام داروسازان تجلیل به عمل آوردند.

برای تجلیل و تکریم جامعه داروسازی کشور که در مقطع همه گیری کرونا هم منشا خدمات فراوان بودند در همکاری مشترکی بین سازمان نظام پزشکی و شرکت بهستان پخش قرار بر این شد که با تقدیم پیام پویش ملی«همدلی با مدافعان سلامت: نکوداشت روز پزشک و روز داروساز» و نیز شاخه‌ای گل از زحمات داروسازان در سطح شهر تهران تجلیل به عمل آید. به این منظور پانصد شاخه گل رز و پانصد عدد مجله سازمان نظام‌پزشکی به همراه برچسبی که یادآور زحمات و تلاش‌های جامعه داروسازی کشور است به داروسازان شاغل در پانصد داروخانه در سطح شهر تهران اهدا شد.

دکتر محسن عبدالله زاده مدیر عامل شرکت بهستان پخش در این خصوص گفت:« داروسازان همواره یکی از ستون‌های اصلی نظام سلامت ایران بوده‌اند، چه در حوزه صنعت داروسازی که در سالیان اخیر پیشرفت‌های شگرفی را شاهد بوده است و چه در حوزه تامین و عرضه دارویی و پاسخ به نیازهای مردم در داروخانه‌ها، در مقطع همه‌گیری کرونا هم جامعه داروسازی زحمات بسیاری را متقبل شد و وجود تعداد بسیار زیاد مبتلایان به کرونا در بین اعضای جامعه داروسازی کشور و نیز متاسفانه شهادت حداقل هشت نفر از داروسازان عزیز در سرتاسر کشور به دلیل ابتلا به این بیماری نشانگر در صحنه بودن این صنف است. باوجود این موارد ابتلا و شهادت و باوجود مشکلات بسیار جامعه داروسازی کشور خدمات خود را حتی یک روز تعطیل نکرد و داروخانه‌ها در تمام مدت مشغول ارائه خدمات به مردم بوده‌اند. به مناسبت روز داروساز تنها برای تجلیل و تقدیری کوچک از این جامعه با همکاری سازمان نظام‌پزشکی با تقدیم شاخه‌ای گل کوشیدیم تا از زحمات این قشر نخبه و سرافراز تقدیر و تجلیل کنیم.»

 

 

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.