جمعه، 10 فروردین 1403

پیام نیروی انتظامی به مناسبت روز پزشک

  • 01 شهریور 1399
  • 10:32
  • پویش
  • 0 دیدگاه
  • Article Rating
 پیام نیروی انتظامی به مناسبت روز پزشک

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی فرارسیدن روز پزشک را به تمامی جهادگران حوزه سلامت بویژه پزشکان فرهیخته و توانمند ایران اسلامی تبریک گفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و  به نقل از پایگاه خبری پلیس در متن نیروی انتظامی آمده است : «فرارسیدن یکم شهریور ماه زاد روز  پزشک، دانشمند و فیلسوف بزرگ جهان اسلام، شیخ الرئیس ابوعلی سینا که به شایستگی " روز پزشک" نام گرفته است ، فرصت مغتنمی برای تبیین جایگاه و نقش خطیر جامعه پزشکی در پیشرفت و تعالی جامعه و قدردانی از زحمات ارزشمند و تلاش های شبانه روزی این قشر فرهیخته، توانمند و زحمتکش در طول تاریخ کهن این سرزمین است.  

تاریخ معاصر ایران اسلامی شاهد خدمات بدون چشمداشت و حضور جهادی و مخلصانه طبیبان عالیقدری هست که در مقاطع حساس و روزهای سخت دوران انقلاب اسلامی،دفاع مقدس ،حوادث و بحران های طبیعی  و  یا امروز که کشور عزیزمان درگیر ویروس منحوس کرونا شده، دوشادوش دیگر اقشار و هموطنان، حماسه های ماندگار و تاریخ سازی آفریده اند. این از خودگذشتگی و ایستادگی همیشه تاریخ در حافظه ایرانیان قدرشناس به یادگار خواهد ماند.

این مردان و زنان شجاع، فداکار و شفابخش را به نیکی باید "مدافعان سلامت"یاد کرد؛ خادمانی که آماده تر از هر زمان دیگری در خط مقدم حرفه خطیر طبابت و سلامت اجتماعی، خدمت رسانی و جانفشانی می کنند. چه بسا در این راه مقدس و روزهای سخت کرونایی به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند.

جامعه پزشکان و پرستاران ما همزمان با شیوع ویروس منحوس کرونا، روزها و شب های سختی را سپری می کنند، دیدن درد و رنج بیماران از یک سو و از دست دادن همکاران‌شان از سویی دیگر، داغ سنگینی بر دل آن ها گذاشته است اما همچنان با شور و عشق وصف نشدنی، برای نجات جان هموطنان خود تلاش و مجاهدت می کنند.»

در ادامه این پیام می خوانید: امروز امنیت عمومی حاکم بر جامعه حاصل تلاش های شبانه روزی و بی وقفه سبزپوشان خدوم، پرتلاش و بی ادعای نیروی انتظامی و دیگر دستگاه های امنیتی کشور است که در تمامی شرایط سخت و بحرانی، برای مقابله با مخلان نظم و امنیت و در راه دفاع از تمامیت ارضی کشور عزیزمان ایران اسلامی به میدان می آیند و جان خود را در طبق اخلاص می گذارند.  از این رو جان برکفان نیروی انتظامی که با اعتقاد و ایمان راسخ در راه دفاع از میهن عزیزمان به شهادت می رسند،  لحظه به لحظه شب ها و روزهای دشوار و طاقت فرسایی پیش روی جامعه پزشکی کشور را که صرف التیام دردها و رنج های بیماران کرونایی و ریشه کن کردن ویروس منحوس کرونا می شود،با تمام وجود درک می کند و تا آخرین ساعت ها و ثانیه های قطع زنجیره  انتقال ویروس کرونا، دوشادوش شما عزیزان مجاهد طریق سلامت خواهد ماند. امید است ملت ایران اسلامی که همواره در تمامی صحنه ها با شعور و همدلی، فرزندان و سربازان مدافع سرافرازی ،عزت و سلامت ایران اسلامی را  یاری کرده اند این بار نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی و دستور العمل های ستاد ملی مقابله با کرونا باری از دوش پزشکان کم کنند تا این آزمون الهی را هرچه سریع تر پشت سر بگذاریم. دست خدا به همراهتان.»

در بخش پایانی نیروی انتظامی آمده است: «نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اول شهریور ماه که مصادف با تولد حکیم شهیر و طبیب نامدار ایرانی، شیخ الرئیس ابوعلی سینا است را به جامعه پزشکی ایران اسلامی خصوصا پزشکان  و کادر درمانی پرتلاش ناجا که بی وقفه در عرصه نظام سلامت در حال خدمت رسانی به مردم هستند، تبریک عرض می کند و از درگاه خداوند متعال توفیقات روز افزون و موفقیت شما را در انجام رسالت حرفه ای و ارائه خدمات شایسته به مردم قدرشناس مسئلت دارد. درود بر شرفتان که شجاعانه و غیورمردانه در راه شکست و مقابله با این ویروس منحوس قدم نهاده اید.»

انتهای پیام

برچسب ها : پویش همدلی
زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.