پنجشنبه، 30 فروردین 1403

شهردار تهران در مراسم نکو داشت روز پزشک:

در آینده از تلاش پزشکان به نیکی یاد خواهد شد

  • 30 مرداد 1399
  • 12:54
  • پویش
  • 0 دیدگاه
  • Article Rating
در آینده از تلاش پزشکان به نیکی یاد خواهد شد

شهردار تهران در مراسم تجلیل از مدافعان سلامت و نکوداشت روز پزشک با تاکید بر تلاش خستگی ناپذیر پزشکان در مقابله با شیوع کرونا ویروس گفت: قطعا این تلاشها در تاریخ ثبت می شود و در آینده به نیکی از آنها یادخواهد شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی پیروز حناچی در مراسم نکوداشت روز پزشک با اشاره به بزرگداشت روز ابوعلی سینا، به عنوان افتخار جامعه پزشکی، این روز را به همه پزشکان و اساتید این حرفه تبریک گفت و افزود: اشاره به مناسبت این روز در حقیقت اشاره به فردی است که خیلی اسیر جو زمانه خود نبود و آثاری از وی به جا مانده که بسیار تامل برانگیز است.

وی با بیان این که پیش و پس از انقلاب عزیزانی را از جامعه پزشکی  داشتیم که در عین استادی در علم و حرفه خود در جامعه نیز خوش درخشیدند و آثاری باقی گذاشتند که بسیار تاثیر گذار بوده است؛ ادامه داد:  افرادی مانند دکتر قریب و بسیاری دیگر که در شرایط انقلاب و پس از آن به ویژه در دوران دفاع مقدس همان فضایی را رقم زده بودند که در کرونا شاهد آن بودیم.

حناچی به تلاشهای پزشکان در دفاع مقدس اشاره کردو گفت: در دوران دفاع مقدس خدمات تاثیر گذاری توسط جامعه پزشکی ارائه شد به شکلی که پیش از عملیاتها پزشکان  در بیمارستانهای صحرایی مستقر شده و به ارائه خدمت به رزمندگان می پرداختند و زحماتی که آن دوران کشیده شد بسیاری ازموفقیت های امروز را رقم زده است.

شهردار تهران با اشاره به این که در دوران کرونا نیز اتفاقاتی افتاد که شکل دیگر همان روزها را تداعی کرد و به خاطر آورد؛ خاطرنشان کرد:  در حوزه سرمایه اجتماعی، جامعه پزشکی خوش درخشیده که نشان از زحمات و خدمات این جامعه به مردم است.

وی در پایان سخنان خود با  اشاره به این که مردم در این دوران به کمک یکدیگر آمده و صحنه های زیبایی همچون روزهای دفاع مقدس را یاد آوری کردند؛ اظهار کرد : این روز را به جامعه پزشکی تبریک می گویم و قطعا این لحظات در تاریخ ثبت و در آینده از این تلاش ها به نیکی یاد خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب ها : پویش همدلی
زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.