جمعه، 10 فروردین 1403

در محوطه بیمارستان امام خمینی(ره) اردبیل صورت گرفت:

کاشت سه اصله نهال به یاد شهدای مدافع سلامت کشور

کاشت سه اصله نهال به یاد شهدای مدافع سلامت کشور
رئیس نظام پزشکی اردبیل از کاشت سه اصله نهال جهت بزرگداشت و تجلیل از مدافعین سلامت این استان و به یاد شهدای مدافع سلامت کشور درمحوطه بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل خبرداد.

به گزارش روابط عمومی ؛ دکتر منصور جعفری نمین رئیس نظام پزشکی اردبیل در نامه ای خطاب به دکتر ظفرقندی ریاست کل نظام پزشکی با اشاره به این که طی مراسمی آقای سید مسعود طباطبایی جانباز سرافراز دفاع مقدس و سفیر محیط زیست کشور و همراهان وی مورد استقبال ریاست سازمان نظام پزشکی؛ جمعی از اعضای هیات مدیره و ستاد کرونای نظام پزشکی ؛ رئیس و کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل و معاون عمرانی فرمانداری این استان قرار گرفته است؛ گفت: سه اصله نهال جهت بزرگداشت و تجلیل از مدافعین سلامت استان و به یاد شهدای مدافع سلامت کشور در محوطه بیمارستان امام خمینی (ره) کاشته شد.

وی افزود: ضمن تقدیر از این حرکت ارزشمند که در جهت تجلیل از مدافعین سلامت این استان صورت گرفته ؛ امیدواریم به یاری خداوند بزودی سلامتی به عرصه کشور بازگردد.

گفتنی است در ادامه این آئین لوح تقدیر و هدایای سازمان نظام پزشکی اردبیل و تقدیرنامه ریاست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به این سفیران اهدا شد.

 

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.