پنجشنبه، 9 فروردین 1403

80درصد بیماران کرونایی قائمشهر بهبود یافتند

 80درصد بیماران کرونایی قائمشهر بهبود یافتند
فرماندار شهرستان قائمشهر با تاکید بر اینکه وضعیت شیوع کرونا در قائمشهر همچنان بر مدار قرمز است گفت: با این وجود ۸۲ درصد از بیماران بستری کرونایی در بیمارستان‌های این شهرستان بهبود یافته و مرخص شدند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و به نقل از ایرنا؛ یحیی یوسف پور  با اشاره به اینکه  ۲۵۷ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های این شهرستان بستری هستند، بیان کرد: از این تعداد ۲۰۴ بیمار در بیمارستان رازی و مابقی در بیمارستان ولیعصر قائمشهر بستری هستند.

وی با اعلام اینکه از موج دوم کرونا به طور میانگین روزانه ۳۰ تا ۴۵ بیمارکرونایی در بیمارستان های این شهرستان بستری می شوند ،گفت :از شهروندان می خواهیم تا برای حفظ جان خود و اطرافیانشان همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و بهترین راه برای پیشگیری از این بیماری ، رعایت بهداشت فردی ، فاصله گذاری اجتماعی ، استفاده از ماسک و شست و شوی مداوم دست ها است.

***سازمان نظام پزشکی  را در اینستاگرام  دنبال کنید

فرماندار شهرستان قائمشهر با بیان اینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون سه هزار و ۴۵۸ بیمار کرونایی در بیمارستان های این شهرستان بستری شدند، افزود: از این تعداد بیماران ۲ هزار و ۷۹۳ بیمار در بیمارستان رازی و مابقی در بیمارستان ولیعصر بستری بوده اند که از این تعداد هم ۲ هزار و ۸۴۵ بیمار بهبود و مابقی در قرنطینه و بیمارستان ها بستری هستند.

یوسف پور همچنین به تداوم مراقبت ویژه بیماران کرونایی قرنطینه شده در منازل خود تا بهبودی کامل اشاره کرد و گفت: کادر درمانی به شدت خسته و آسیب‌پذیر شده‌اند و از شهروندان تقاضا داریم تا برای حفظ جان خود و عزیزانشان تنها برای فعالیت های ضروری از منازلشان بیرون بیایند.

وی با اعلام اینکه به منظور مقابله با ویروس کرونا فاصله گذاری اجتماعی در بازار روز و بازارهای محلی این شهرستان عملیاتی شده است، افزود: همچنین به منظور مقابله با ویروس کرونا، دست فروشان به پارکینگ هدایت شده اند و از افراد خواسته شد تا برای حفظ سلامت خود و اطرافیان از ماسک استفاده کنند.

***به کانال سازمان نظام پزشکی بپیوندید

فرماندار قائمشهر با تاکید براینکه ما به عنوان متولیان امر تجهیزات بیمارستانی ، ضدعفونی ، اطلاع رسانی و پلمب ها را انجام میدهیم ،افزود: مردم برای مقابله با ویروس کرونا باید نکات بهداشتی همچون پروتکل های بهداشتی ، فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند تا بتوانیم شاهد ریشه کن شدن این بیماری باشیم .

یوسف پور در پایان از انتقال یک دستگاه اکسیژن ساز به بیمارستان رازی قائمشهر خبر داد و گفت: درصدد هستیم تا ۲ روز آینده یک دستگاه اکسیژن‌ساز دیگر هم به این بیمارستان انتقال دهیم.

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.