جمعه، 10 فروردین 1403

ابراز نگرانی رییس شبکه بهداشت تنکابن از سرعت شیوع کرونا

ابراز نگرانی رییس شبکه بهداشت تنکابن از سرعت شیوع کرونا

مدیر شبکه بهداشت و درمان تنکابن با ابراز نگرانی از افزایش شمار مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ در این شهرستان ، گفت که ظرفیت بخش آی. سی. یو بیمارستان شهید رجایی تکمیل شده و حال تعداد بسیاری از بیماران بستری هم وخیم است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و به نقل از ایرنا؛ دکتر نیما نژادمقدم با اشاره به این که به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح شهر و اماکن عمومی و همچنین حضور بی شمار مسافران و گردشگران ، شاهد افزایش تعداد مبتلایان به این بیماری در شهرستان هستیم؛ اظهار کرد:در حال حاضر ۶۷ بیمار کرونایی در بیمارستان شهید رجایی بستری هستند.

وی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط تمامی شهروندان اعم از مسافر و ساکنان بومی ، از اصناف به صورت ویژه خواستار رعایت این دستورالعمل ها شد و ادامه داد: تاکنون ۴۰ تن از کادر درمانی بیمارستان و  کارکنان شبکه بهداشت تنکابن هم به کووید ۱۹ مبتلا شده اند و لازم است تدبیری در این زمینه اندیشیده شود تا با کمبود نیروی انسانی متخصص مواجه نشویم.

***سازمان نظام پزشکی  را در اینستاگرام  دنبال کنید

نژاد مقدم با اعلام این که بیمارستان شهید رجایی تنکابن از سال ۸۲ مجهز به دستگاه اکسیژن ساز شد و در این زمینه با کمبودی مواجه نیست ، مشکل حاد قابل پیش بینی را مواجهه با کمبود نیرو در کادر درمانی به خاطر احتمال ابتلای تعداد بیشتری از آنان در صورت عدم رعایت شهروندان دانست و خواستار توجه جدی همگانی به این موضوع شد.

موج دوم شیوع کرونا در مازندران از هفته دوم تیر ماه شروع شد و این استان را در وضعیت قرمز قرار داد. تنها در هفته گذشته بانک های ملی شهرهای شیرود و نشتارود به دلیل ابتلا کارکنان آنها به بیماری کووید ۱۹ تعطیل شد.

همچنین اسحاق شریعتی رییس شورای اسلامی شهر تنکابن و محسن بحری از کارمندان شهرداری نشتارود و دفتر فنی غرب مازندران نیز بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ درگذشتند.

شهرستان ۱۷۰ هزار نفری تنکابن در غرب مازندران قرار دارد.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.