شنبه، 1 اردیبهشت 1403

رئیس جمهوری: در حال عبور از پیک کرونا هستیم

رئیس جمهوری: در حال عبور از پیک کرونا هستیم
تقریبا در همه استان‌ها به جز ۲ استان روند درستی برای کنترل بیماری کرونا در جریان است و باید در این ۲ استان هم تلاش بیشتری کنیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی صبح امروز (پنجشنبه) در آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت صنعت، معدن و تجارت به صورت ویدئو کنفرانسی، با بیان این مطلب افزود: تقریبا در همه استان‌ها به جز ۲ استان روند درستی برای کنترل بیماری کرونا در جریان است و باید در این ۲ استان هم تلاش بیشتری کنیم.

وی افزود: روند به سمت ملایمت و عبور از پیک کرونا در کشور است و این موضوع در سایه تلاش، ایثار و فدارکاری کادر درمانی عزیز ماست.

روحانی گفت: خیلی مهم است، در شرایط سختی که دشمنان به وجود آورده‌اند به خوبی می‌بینیم که ملت عزیز و ‌بزرگوار ایران برابر هر دو پدیده تحریم و کرونا بخوبی ایستادگی می کنند.

وی افزود: دلیل این ایستادگی گزارش وزارت بهداشت از سه استان مازندران، فارس وخوزستان است که نسبت به هفته قبل شرایط بهتری داریم و مردم بیش از گذشته پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند.

روحانی گفت: کار اصلی در مقابله با کرونا به دست مردم است هر چه آنها اصول بهداشتی را بیشتر مراعات کنند موفقیت ما سریعتر و بیشتر خواهد بود و زحمت کادر پزشکی ما کمتر خواهد شد اما انصافا کادر درمانی ما در مدتی که وارد ماه ششم آن شده‌ایم به طور مداوم در حال ایثار و فداکاری هستند.

 

 

 

 

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.