جمعه، 10 فروردین 1403

وضعیت نارنجی در ۵ شهرستان استان مرکزی

وضعیت نارنجی در ۵ شهرستان استان مرکزی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: بر اساس آخرین آمار، وضعیت اراک از لحاظ میزان شیوع کرونا در هفتم مردادماه ۹۹، همچنان قرمز است و شهرستان های آشتیان، خمین، دلیجان، ساوه و شازند در وضعیت نارنجی قرار گرفته اند.

️براساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک، دکتر سید محمد جمالیان در این رابطه گفت: شهرستان های تفرش، خنداب، زرندیه، فراهان و کمیجان بر اساس آخرین وضعیت شهرستانهای استان، در وضعیت زرد قرار دارند.

وی تصریح کرد: متاسفانه شهر اراک همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد و علیرغم هشدارها و توصیه هایی که انجام می شود و در سایه بی توجهی ها همچنان روند افزایشی آمار مبتلایان را شاهد است.

***به کانال سازمان نظام پزشکی بپیوندید

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: شهرستان های آشتیان، دلیجان، ساوه و شازند در هفته پیش در وضعیت زرد قرار داشتند ولی متاسفانه به نارنجی یعنی وضعیت خطر وارد شده اند.

️وی تاکید کرد: متاسفانه با تغییر وضعیت شهرستانهای استان به وضعیت های پرخطر و خطر، میزان مبتلایان و موارد بستری در بیمارستانها افزایش پیدا می کند و این یعنی فشار بیشتر بر پرسنل حوزه بهداشت و درمان استان.

***سازمان نظام پزشکی  را در اینستاگرام  دنبال کنید

️دکتر جمالیان افزود: همکاران ما احساس خستگی می کنند، از ندیدن خانواده های خود دلتنگ هستند و آرزو دارند که با آرامش خاطر در کنار خانواده های خود بنشینند ولی متاسفانه با این شرایط این آرزوهای کوچک به امیدی محال تبدیل شده است.

️وی گفت: شهرستان خنداب نیز در هفته گذشته در وضعیت سفید قرار داشت که در آخرین تقسیم بندی به وضعیت زرد وارد شده است.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.