جمعه، 10 فروردین 1403

فرماندار قائمشهر خواستار تداوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی شد

فرماندار قائمشهر خواستار تداوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی شد

فرماندار قائمشهر از بستری بودن ۲۵۴ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های رازی و ولیعصر این شهرستان خبر داد و از شهروندان خواست تا به صورت جدی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و به نقل از ایرنا؛ یحیی یوسف پور با بیان این که هم اکنون ۵۱ بیمار کرونایی در بیمارستان ولیعصر و بقیه در بیمارستان رازی بستری هستند؛ اظهار  کرد:بیمارستان رازی قائمشهر مرکز درمانی تخصصی بیماران عفونی در مازندران محسوب می شود و بیماران از سایر نقاط استان هم به این مرکز درمانی اعزام می شوند.

***سازمان نظام پزشکی  را در اینستاگرام  دنبال کنید

فرماندار قائمشهر وی با اعلام اینکه آمار بستری بیماران دارای شیب ملایم است ، گفت : هم اکنون روزانه ۳۰ تا ۳۵ بیمار جدید مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان های شهرستان بستری می شوند.

وی به مردم توصیه کرد برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا از حضور در اجتماعات جلوگیری کنند و افزود : سرعت شیوع و انتقال ویروس کرونا بسیار زیاد است به همین دلیل هم وطنان باید با رعایت نکات بهداشتی از قبیل استفاده از ماسک، شست و شوی دست ها با شیوع این ویروس مقابله کنند.

یوسف پور تاکید کرد: حتما مردم برای خروج از منزل باید با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی خارج شوند، چرا که این بیماری همچنان تمام نشده است.

***به کانال سازمان نظام پزشکی بپیوندید

فرماندار قائمشهر از بازدید مشترک شبکه بهداشت ، اصناف ، نیروی انتظامی و صنعت و معدن در سطح این شهرستان خبر داد و گفت که به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا ، کسب و کارهای پرخطر همچون هتل ها ، متل ها ، تالار ها ، باشگاه ها ، استخرها ، آرایشگاه ها و غیره تعطیل شد و فعالیت رستوران ها هم فقط به شکل بیرون بر ادامه دارد.

فرماندار قائمشهر در پایان از نظارت مستمر بر خبازی ها ، فست فودی ها و پمب بنزین های سطح این شهرستان خبر داد و گفت: باتوجه به اینکه بانک ها به دلیل تراکم مراجعات و جابه جایی اسکناس در معرض سریع انتقال ویروس قرار دارند ، بنا بر این از متصدیان بانک ها خواسته ایم تا روند پاسخگویی به ارباب رجوع را سرعت بیشتری دهند.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.