جمعه، 10 فروردین 1403

فیلمساز بابلی به دلیل کرونا درگذشت

فیلمساز بابلی به دلیل کرونا درگذشت
سید قاسم خدامی فیلمساز و کارگردان باسابقه و فعال شهرستان بابل بر اثر عارضه ریوی ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در سن ۵۶ سالگی جان باخت

مستند «روز عاشورا در خزرشهر»، جنگ «ساعت خِش» و دوبله محلی از آثار ماندگار سید قاسم خدامی این هنرمند بابلی بود.

این هنرمند متعهد دارای جوایز مختلف از جشنواره‌های هنری و سینمایی بود که سال ها در عرصه فیلمسازی افراد زیادی را آموزش و تحویل جامعه هنری داد.

سید قاسم خدامی در دهه ۷۰ در کانون امام خمینی(ره) بابل به فعالیت در عرصه آموزش فیلمسازی مشغول بود.

بر این اساس دوستاران این هنرمند با تشکیل یک گروه مجازی ضمن ابراز همدردی با خانواده آن مرحوم به ایراد اشعار، خاطرات و دلنوشته‌های خود پرداختند.

زنگ خطر ورود بیماری کووید ۱۹ به مازندران ۳۰ بهمن سال گذشته با شناسایی ۲ بیمار مشکوک در بابل نواخته شد. بیماران شناسایی شده افرادی بودند که همزمان با شیوع کرونا در قم به آن شهرستان سفر داشتند.

هم اکنون ۳۱۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی بابل تحت مراقبت قرار دارند.

دانشگاه علوم پزشکی بابل که مستقل از دانشگاه علوم پزشکی مازندران فعالیت می کند، شهرستان بیش از  ۵۲۰ هزار نفری بابل را با هفت بیمارستان تحت پوشش دارد که از این تعداد پنج بیمارستان آیت الله روحانی و میناگر ، شهید بهشتی ، یحیی نژاد و امیرکلا از ابتدا برای پذیرش بیماران کرونایی اختصاص یافتند و همچنان هم پذیرش این بیماران در تمامی این بیمارستان ها ادامه دارد.

بستری بیماران کرونایی در بابل که از مدت یک ماه اخیر به کانال افزایشی برگشته است ، همچنان روند افزایشی را ادامه می‌دهد. از ۱۴ تیرماه که وضعیت قرمز کرونایی در بابل اعلام شد برای توقف روند افزایشی بستری بیماران کرونایی محدودیت هایی در شهرستان بابل اعمال شده است که تاکنون نتوانست روند افزایشی را متوقف و به کانال نزولی برگرداند.

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.