جمعه، 31 فروردین 1403

محدودیت ها یک هفته دیگر تمدید شد

محدودیت ها یک هفته دیگر  تمدید شد
استاندار تهران گفت: اعمال محدودیت در فعالیت استخرهای سر پوشیده، تالارهای پذیرایی برای عروسی، برگزاری مراسم عزا، همایش‌ها و ورزش‌های پرخطر و عدم برگزاری نماز جمعه تهران به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران اظهار کرد: با توجهب روند مراجعین به درمانگاه‌های تابعه بیمارستان‌ها و مراکز 16 و 24 ساعته ارائه کننده خدمات در استان تهران و میزان بستری روزانه افراد، محدودیت‌ها از روز شنبه 4 مردادماه به مدت یک هفته دیگر تمدید می‌شود.

وی افزود: استخرهای سر پوشیده، تالارهای پذیرایی برای عروسی، برگزاری مراسم عزا، همایش‌ها و ورزش‌های پرخطر و عدم برگزاری نماز جمعه تهران به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.

***به کانال سازمان نظام پزشکی بپیوندید

وی ادامه داد: نظارت جدی بر اعمال این محدودیت‌ها توسط ناظرین سه دانشگاه علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی و ایران در دست انجام است.

بندپی درباره فعالیت کارمندان و دور کاری دو سوم کارکنان، خاطر نشان کرد: ابلاغیه‌ای که اعلام کردیم از 29 تیر به مدت 10 روز بوده و تا چهارشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه پیک شیوع مربوط به تعطیلات 4 و 5 و 14 و 15 خرداد بوده است، یاد آور شد: هنوز روند بستری در حال افزایش است و در حال حاضر شاهد افزایش 150 تا 200 بیمار بستری در استان تهران هستیم.

انتهای پیام/

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.