پنجشنبه، 9 فروردین 1403

ویزیت تلفنی بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌ها صحت ندارد

ویزیت تلفنی بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌ها صحت ندارد
مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت گفت: موضوع ویزیت تلفنی بیماران کرونایی بستری در بیمارستان ها کاملاً نادرست است و این خبر صحت ندارد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و به نقل از باشگاه خبرنگاران؛  کیانوش جهانپور مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت ، با اشاره به خبر ویزیت تلفنی بیماران کرونایی ظهار کرد:  در حال حاضر ۶۰ درصد  شهدای مدافع سلامت  را جامعه پزشکی تشکیل می دهند و این مسئله نشان دهنده این است که پزشکان  بیشترین مواجهه با بیماری و ویروس کرونا را دارند.

وی افزود:  جامعه پزشکی بیشترین مواجهه با ویروس کرونا و بیماران کرونایی را دارند و طرح چنین اظهاراتی فرافکنی است  و موضوع ویزیت تلفنی بیماران کرونایی بستری در بیمارستان ها کاملاً نادرست است.

مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت ادامه داد:  در حال حاضر تمام رده ها در ساختار نظام سلامت کشور در تلاش برای مقابله با بیماری کرونا هستند و اینکه فردی یا صنفی بخواهد خودش را متمایز با سایر  گروه ها جلوه دهد کار پسندیده و اخلاقی محسوب نمی‌شود.

جهانپور گفت: معتقدم که به جای انتشار شایعات در فضای مجازی با تهیه محتوای آموزشی باید سطح دانش مردم نسبت به اقدامات مناسب پیشگیرانه ارتقا پیدا کند تا با قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا بیماری کنترل و مهار  شود.

انتهای پیام/

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.