پنجشنبه، 9 فروردین 1403

خبر ابتلای تمام کادر درمانی بیمارستان بندر ترکمن به کرونا صحت ندارد

خبر ابتلای تمام کادر درمانی بیمارستان بندر ترکمن به کرونا صحت ندارد

عضو مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس یازدهم، ضمن تکذیب خبر ابتلا تمام کادر درمانی بیمارستان بندر ترکمن به کرونا تاکیدکرد که تنها 10 درصد از نیروهای فعال در این مرکز به این بیماری مبتلا شده‌اند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و به نقل از خانه ملت ؛ رمضانعلی سنگدوینی در واکنش به انتشار خبری مبنی‌بر اینکه آزمایش کرونای همه اعضای کادر درمانی بیمارستان بندر ترکمن مثبت شد، گفت: رییس دانشگاه علوم پزشکی و فرماندار استان گلستان این خبر را تکذیب کردند، ضمن اینکه رییس دانشگاه علوم پزشکی این استان تاکید کرد که تنها 10 درصد از کادر درمانی این بیمارستان به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

استان گلستان از نظر شیوع ویروس کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد

منتخب مردم گرگان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در بیان وضعیت شیوع کرونا در استان گلستان، ادامه داد: استان گلستان از نظر شیوع ویروس کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد به ویژه در بخش نوار ساحلی سمت شمال استان که اغلب برادران تراکمه در آن سکونت دارند از بیشترین میزان ابتلا به این بیماری برخوردار است.

***سازمان نظام پزشکی  را در اینستاگرام  دنبال کنید

وی تصریح کرد: میزان ابتلا به ویروس کرونا در این منطقه قبل از اسفند تا فروردین ماه بسیار محدود بود، اما بعد از شیوع این بیماری در استان گلستان بیشترین میزان ابتلا در منطقه نوار ساحلی شمال استان بود که به دلیل عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی رخ داد، چرا که برگزاری مراسم عید فطر و افزایش عیددیدنی و مراسم عروسی زمینه شیوع کرونا در این منطقه را فراهم کرد.

مردم در عید قربان از حضور در اجتماعات خودداری کنند

سنگدوینی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون دامنه شیوع ویروس کرونا در این منطقه به شدت گسترش یافته است و با توجه به نزدیکی عید قربان به همه مردم کشور به ویژه استان گلستان توصیه می‌کنیم که رعایت پروتکل‌های بهداشتی و هشدارهایی که در زمینه حضور در اجتماعات داده شده است را شوخی نگیرند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: مردم باید به این نکته توجه جدی داشته باشند که کادر درمانی به دلیل حجم سنگین کار و استفاده طولانی مدت از لباس‌های مخصوص جهت فعالیت در بخش مراقبت از بیماران کرونایی با مشکل مواجه هستند، بنابراین مردم باید در جهت همکاری با آنها پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

***به کانال سازمان نظام پزشکی بپیوندید

منتخب مردم گرگان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اقداماتی که ستاد مقابله با کرونا استان گلستان جهت کنترل ویروس کرونا انجام داده است، تاکید کرد: ستاد مقابله با کرونا استان گلستان برگزاری مراسم عزا و عروسی و فعالیت مراکز پرازدحام را تعطیل کرده است و هشدارهای لازم را برای مقابله با ویروس کرونا ارائه داده و برای کنترل این بیماری و تامین سلامت عمومی در این منطقه به طور جدی تلاش می‌کند./

پایان پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.