ﺳﻪشنبه، 28 فروردین 1403

اگر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنیم در معرض تلفات بیشتری خواهیم بود

اگر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنیم در معرض تلفات بیشتری خواهیم بود
استاندار بوشهر گفت: در حالی که تا نیمه خرداد آمار فوتی های استان ۱۳ نفر بود اما تنها در روز گذشته ۱۲ فوتی ناشی از شیوع کرونا داشتیم ؛لذا اگر پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنیم در معرض تلفات بیشتری خواهیم بود.


 

به گزارش اداره کل روابط عمومی ؛عبدالکریم گراوند در گفتگوی زنده با شبکه خبر عنوان کرد: استان بوشهر به روند ثابتی در ابتلا به کرونا رسیده است.

وی افزود: از نیمه خرداد به بعد شاهد اوج ابتلا به کرونا در استان بوشهر بودیم به طوری که از  آن زمان (نیمه خرداد) تاکنون هفت هزار و ۳۳۸ نفر ابتلا و ۲۰۰ فوتی در استان بوشهر ثبت شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: از دو هفته قبل با تدابیر ستاد ملی مقابله با کرونا و محدودیت هایی که در استان بوشهر ایجاد کردیم در کنار پویش ماسک زدن و همکاری و همراهی مردم استان بوشهر شاهد روند ثابتی در ابتلا به کرونا در استان هستیم.

استاندار بوشهر تاکید کرد: بر اساس گزارشهای دریافتی، ۹۶ درصد ادارات و بیش از ۶۰ درصد اصناف استان پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کردند.

***به کانال سازمان نظام پزشکی بپیوندید

وی ادامه داد: با تلاشهای صورت گرفته کادر درمان و همراهی مردم تعداد بستری ها در استان از ۳۴۰ نفر به ۳۱۲ نفر رسیده است.

گراوند اظهار کرد: کم هزینه ترین ابزار مقابله با کرونا استفاده از ماسک است و در حالی که تا نیمه خرداد آمار فوتی های استان ۱۳ نفر بود اما تنها در روز گذشته ۱۲ فوتی ناشی از شیوع کرونا داشتیم لذا اگر پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنیم در معرض تلفات بیشتری خواهیم بود .

وی اذعان کرد :امیدواریم با همکاری مردم و تلاش کادر درمان در روزهای آینده شاهد کاهش روند ابتلا و فوتی ناشی از کرونا در استان باشیم.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.