پنجشنبه، 9 فروردین 1403

اصول اثرگذاری بر ارتقای سلامت مردم در دستور کار قرار گرفت

اصول اثرگذاری بر ارتقای سلامت مردم در دستور کار قرار گرفت
نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، گفت: اصول و فنون اثرگذاری بر ارتقای عادلانه سلامت مردم با همکاری پژوهشکده اعصاب دانشگاه علوم پزشکی تهران مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و به نقل از خانه ملت ؛ علی اصغر باقرزاده در تشریح نشست کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی که در محل دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: موضوع اصول و فنون اثرگذاری بر ارتقای عادلانه سلامت مردم با همکاری پژوهشکده اعصاب دانشگاه علوم پزشکی تهران مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

***سازمان نظام پزشکی  را در اینستاگرام  دنبال کنید

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس یازدهم، گفت: در این جلسه موضوع مدیریت منابع اعم از منابع مالی، انسانی و تسهیلات مورد بررسی قرار گرفته و راهکارهای لازم ارائه شد، همچنین مدیریت و تولیت نظام سلامت و برنامه ریزی استراتژیک در خصوص آینده این حوزه نیز مورد بررسی قرار گرفت. از طرفی در خصوص وضعیت فعلی نظام سلامت، اهداف ترسیم شده و چگونگی طی کردن این مسیر نیز بحث و گفت‌و‌گو صورت گرفت.

نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی، اهداف برگزاری این جلسه را تحقق عدالت در نظام سلامت ارزیابی کرد و گفت: با توجه به اینکه برنامه ششم توسعه چند ماه آینده به اتمام می‌رسد، برگزاری این نوع جلسات می‌تواند برای تدوین برنامه هفتم در حوزه سلامت کمک کننده باشد.

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.