پنجشنبه، 9 فروردین 1403

امضای تفاهم نامه سازمان نظام پزشکی و شرکت بهستان پخش

ارسال رایگان محموله‌های بهداشتی و محافظتی در حوزه مسئولیت اجتماعی

ارسال رایگان محموله‌های بهداشتی و محافظتی در حوزه مسئولیت اجتماعی
شرکت پخش دارویی بهستان پخش از روزهای آغازین همه گیری کووید 19 در حوزه مسئولیت اجتماعی خود به همکاری با سازمان نظام پزشکی پرداخت و به صورت کاملا رایگان اقلام محافظتی و بهداشتی را از سازمان نظام پزشکی تحویل گرفته و به نظام پزشکی‌های شهرستان‌ها و مراکز استان تحویل می‌داد که با امضای این تفاهم نامه این همکاری ادامه خواهد یافت.

تفاهم نامه همکاری مابین سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران و شرکت بهستان پخش در حوزه ارسال رایگان اقلام محافظتی از کرونا منعقد شد.

شرکت پخش دارویی بهستان پخش از بزرگترین شرکت‌های پخش دارو و تجهیزات پزشکی در ایران است که از روزهای آغازین همه گیری کووید 19 در حوزه مسئولیت اجتماعی خود به همکاری با سازمان نظام پزشکی پرداخت و به صورت کاملا رایگان اقلام محافظتی و بهداشتی را از سازمان نظام پزشکی تحویل گرفته و به نظام پزشکی‌های شهرستان‌ها و مراکز استان تحویل می‌داد که با امضای این تفاهم نامه این همکاری ادامه خواهد یافت.

***به کانال سازمان نظام پزشکی بپیوندید

مفاد تفاهم نامه امضا شده توسط دکتر عبدالله زاده مدیرعامل شرکت بهستان پخش و دکتر تاجرنیا معاونت پشتیبانی سازمان نظام پزشکی موارد زیر است:

1- اقلام حفاظتی شامل ماسک، گان و دستکش توسط شرکت بهستان پخش از سازمان نظام پزشکی تحویل می‌گردد.

2- شرکت بهستان پخش مکلف است کلیه اقلام فوق را جهت مراکز نظام پزشکی اعلام شده بر اساس تعداد کالایی بسته‌بندی و به مراکز پخش خود در شهرستان‌ها ارسال می‌نماید.

3- مراکز پخش بهستان موظفند پس از دریافت کالا با اخذ رسید نسبت به تحویل کالا به نماینده سازمان نظام پزشکی اقدام نمایند.

4- کلیه هزینه‌های لجستیک مربوط به دریافت، انبارش و ارسال بسته‌های فوق‌الذکر به عهده شرکت بهستان پخش می‌باشد

در حاشیه امضای این تفاهم نامه دکتر تاجرنیا گفت:«دشواری‌های بیماری‌های کرونا در ابعاد مختلف ایجاد مشکل کرده است اما خوشبختانه در حوزه توزیع اقلام محافظتی و بهداشتی در سازمان نظام پزشکی و سازمان‌های مراکز استان و شهرستان‌ها اتفاقات خوبی را شاهد بودیم و یک مجموعه خوشنام و شناخته شده در حوزه مسئولیت اجتماعی از همان روزهای اول شیوع بیماری و در شرایط بحرانی آن روزها در کنار سازمان نظام پزشکی قرار گرفت و اقدامات خوبی در این زمینه انجام شد. این تفاهم نامه درواقع قدردانی ما از زحمات انجام گرفته توسط این مجموعه است و امیدواریم این همکاری از جهات مختلف ادامه پیدا کند و جامعه پزشکی از آن سود ببرد.»

دکتر محسن عبدالله زاده مدیرعامل بهستان پخش و دبیرکل انجمن‌های شرکت پخش دارو هم در حاشیه امضای این تفاهم نامه گفت:« ما به عنوان نوع کاری که انجام می‌دهیم در صف اول مقابله با کووید 19 نبودیم اما خوشحالیم که توانستیم در حوزه پشتیبانی از پزشکان و کادر درمان صف اول مقابله با بیماری خدمتی بکنیم و از این باب بسیار هم خوشحال هستیم و آماده هستیم که هر گونه کمک و همکاری با پزشکان و کادر درمان بخصوص فعالان در توانمان باشد ارائه بدهیم. به عنوان بخش کوچکی از نظام سلامت کشور تمام توانمان را به کار می‌بندیم تا تسهیل و تسریعی در زمینه اقدامات کادر درمان اتفاق بیافتد.»

***سازمان نظام پزشکی  را در اینستاگرام  دنبال کنید

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

مهرداد محمدیان شنبه, 14 تیر,1399 15:56
خدا قوت و خستع نباشید به تیم پرتلاش و خستگی ناپذیر بهستان پخش 🌺🌺🌺