پنجشنبه، 9 فروردین 1403

بازارهای سرپوشیده چهار شهرستان استان بوشهر تعطیل شد

بازارهای سرپوشیده چهار شهرستان استان بوشهر تعطیل شد

دبیرستاد استانی مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: با توجه به روند افزایشی میزان شیوع ویروس کووید ۱۹ در این استان و ضرورت اعمال برخی محدودیت‌ها، بازارهای سرپوشیده چهار شهرستان این استان از امروز به مدت یک هفته تعطیل است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و به نقل از ایرنا؛ دکتر سعید کشمیری بیان کرد: براین اساس بازارهای سرپوشیده شهرهای قرمز  این استان شامل بوشهر، کنگان، دشتستان و گناوه تعطیل است.

وی ادامه داد: افزون بر این همه مقررات و دستورالعمل‌های فرمانداران در زمینه اعمال برخی محدودیت‌ها از جمله جلوگیری از برگزاری مراسم عروسی در تالارها و باغ‌ها، ختم و تعطیلی پارک‌ها و ساحل نیز در همه شهرها همچنان ادامه دارد.

***به کانال سازمان نظام پزشکی بپیوندید

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در زمان حاضر ۲۸۲ مورد در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری که از  این شمار ۱۱۱ مورد مثبت قطعی هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر یادآور شد: همچنین ۴۱ مورد در بخش‌ مراقبت‌های ویژه بستری هستند که از این تعداد ۲۵ مورد از آنها با کمک دستگاه نفس می‌کشند.

وی شمار جانباختگان ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در استان بوشهر را ۸۹ نفر اعلام کرد.

کشمیری ادامه داد: مردم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ضمن کمک به مدافعان سلامت و کنترل چرخه انتقال از مرگ و میر عزیزان خود پیشگیری کنند.

***سازمان نظام پزشکی  را در اینستاگرام  دنبال کنید

وی تاکید کرد: مردم بیماری کرونا را باور داشته باشند و بدانند که تنها راه مقابله با این ویروس تغییر رفتار و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: در روزهای اخیر روزانه ۵۰ تا ۶۰ نفر در بیمارستان‌های استان بوشهر بستری می‌شوند که این آمار بسیار بالا است هرچند در زمان حاضر ورودی و خروجی بیمارستان‌ها در استان به یک اندازه‌است اما اگر ورودی بیش از خروجی شود با مشکل کمبود تخت روبرو خواهیم شد.

کشمیری تصر یح کرد: در این شرایط با خستگی مداوم کادر درمان از کار شبانه روزی در پنج ماه گذشته روبرو هستیم و مردم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی میزان ابتلا به بیماری را کاهش دهند و در شرایط کنونی تنها از این راه می‌توان به مدافعان جبهه سلامت کمک کرد.

دبیرستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: مردم باید بدانند راه حل بیماری کرونا در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نیست بلکه در پیشگیری و مبتلا نشدن است.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.