جمعه، 10 فروردین 1403

راهنمای چندرسانه ای کووید 19 و دیابت منتشر شد

راهنمای چندرسانه ای کووید 19 و دیابت منتشر شد
در راستای اطلاع رسانی آموزشی، راهنمای چندرسانه ای کوید 19و دیابت توسط پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران و با همکاری شرکت مهندسی فرآیدا در فرمت کتاب الکترونیکی ePUB3 به شکل چندرسانه ای و تعاملی در دسترس عموم قرار داده شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم-این راهنمای علمی  که زیر نظر دکتر باقر لاریجانی استاد ممتاز غدد درون ریز و رئیس پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم تدوین شده است حاوی مطالب آموزشی تعاملی به شکل متن، پادکست، عکس، کلیپ، موشن گرافی و مصاحبه در زمینه پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در بیماران دیابتی و توصیه های  تغذبه ای ، بهداشت روانی و روزه داری در شرایط همه گیری  این بیماری است.
دکتر ندا مهرداد، دکتر حسین ادیبی، دکتر انسیه نسلی اصفهانی، دکتر  نازلی نمازی، دکتر هانیه السادات اجتهد، دکتر مهناز سنجری و  دکتر مریم اعلا در بخش محتوای علمی این  راهنمای چند رسانه ای مشارکت داشته اند.
در بخش مصاحبه این راهنما نیز از دانسته های علمی دکتر ساسان شرقی، دکتر نگار رضایی، دکتر نازلی نمازی ،دکتر سارا حلاجی و خانم صمیمه شهبازی بهره گیری شده است.
گفتنی ست امروزه ارائه محتوای اطلاعاتی و آموزشی چندرسانه ای در وسایل الکترونیکی مانند موبایل، تبلت و کامپیوتر سبب تسهیل و صرفه جویی در زمان یادگیری مخاطبین خواهد شد.
همچنین با دارابودن ویژگی جذابیت و کاربرپسند بودن، محتوای  تعاملی با جلب مشارکت فعال مخاطب به ایجاد جذابیت در یادگیری و درک بهتر مطلب کمک می کند.
علاقمندان جهت دسترسی به این راهنما پس از عضویت در سایت کتابخانه آنلاین ساینیتو (SCINiTO) میتوانند  نسخه الکترونیکی کتاب را مطالعه کنند.(دریافت رایگان راهنمای چند رسانه ای کووید 19 و دیابت)

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.