پنجشنبه، 9 فروردین 1403

با ارسال نامه ای به رئیس شورای هماهنگی سازمانهای نظام پزشکی آذربایجان غربی:

برای پیگیری موثرتر، گزارشات روند درمانی و قضایی پرونده ضرب و شتم را به دفتر مرکزی گزارش نمایید

برای پیگیری موثرتر، گزارشات روند درمانی و قضایی پرونده ضرب و شتم را به دفتر مرکزی گزارش نمایید
جناب آقای دکتر ظفرقندی، ضمن تأکید بر پیگیری روند درمان این همکار محترم خواستار انجام اقدامات قضایی لازم در خصوص این حادثه شده و اعلام داشتند سازمان نظام پزشکی آمادگی هر گونه مساعدت و همکاری را به منظور پیگیری موضوع در ابعاد مختلف دارد. همچنین از جنابعالی درخواست دارند گزارش‌های مربوط به این حادثه و اقدامات انجام شده را به طور مستمر ارسال فرمایید.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، مدیر کل حورزه ریاست سازمان نظام پزشکی، صبح امروز با ارسال نامه ای به رئیس شورای هماهنگی نظام پزشکی های استان آذربایجان غربی از وی خواست برای پیگیری موثرتر پرونده ضرب و شتم همکار متخصص بیهوشی که در خط مقدم مبارزه با کرونا در بیمارستان امام خمینی پیرانشهر مورد هجوم عده ای از همراهان یک بیمار قرار گرفته بود مرحله به مرحله به دفتر مرکزی گزارش شود. متن این نامه به قرار زیر است:

 

جناب آقای دکتر عبائی

رئیس محترم شورای هماهنگی استان آذربایجان غربی

 

با سلام و احترام

به دنبال رخداد دلخراش ضرب و شتم یکی از همکاران پزشک متخصص بیهوشی در محل خدمت در آن استان و با توجه به آسیب‌های وارده به ایشان و نیز جریحه‌دار شدن احساسات جامعه خدوم پزشکی کشور، ریاست محترم سازمان، جناب آقای دکتر ظفرقندی، ضمن تأکید بر پیگیری روند درمان این همکار محترم خواستار انجام اقدامات قضایی لازم در خصوص این حادثه شده و اعلام داشتند سازمان نظام پزشکی آمادگی هر گونه مساعدت و همکاری را به منظور پیگیری موضوع در ابعاد مختلف دارد. همچنین از جنابعالی درخواست دارند گزارش‌های مربوط به این حادثه و اقدامات انجام شده را به طور مستمر ارسال فرمایید.

 

 

دکتر بابک پورقلیج

مدیر کل حوزه ریاست

1399/4/5

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.