جمعه، 10 فروردین 1403

در پی دیدار مسئولین رویداد کرونا روایت

همراهی دکتر محمدرضا شانه ساز معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو از رویداد ملی «کرونا روایت»

همراهی دکتر محمدرضا شانه ساز معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو از رویداد ملی «کرونا روایت»
دکتر شانه ساز در نهایت با اعلام حمایت کامل از این رویداد اعلام کردند که با مکاتبه با کلیه سازمان های غذا و داروی کشور، مجموعه‌های تولید کننده و پخش کننده و نهادهای موثر در تامین داروها، تجهیزات و اقلام محافظتی از آنها خواهد خواست که با حمایت از این رویداد ملی اقدامات خود در زمینه‌های مرتبط را در این رویداد ملی ثبت و مستندسازی کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، در دیدار مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی و دبیر رویداد ملی کرونا روایت با ریاست سازمان عذا و دارو، در ابتدا دکتر کرمانپور مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی در خصوص چرایی شکل گیری رویداد کرونا روایت و اهداف و برنامه های سازمان نظام پزشکی از ثبت و مستندسازی همه ابعاد ملی مقابله با بیماری کرونا گفت. کرمانپور به این نکته اشاره کرد که حوزه تامین دارو و تجهیزات پزشکی، وسائل حفاظتی و بهداشتی بخش بسیار مهمی از مقابله با کرونا را تشکیل می‌دهد و باید در خصوص زحمات و تلاش‌های کلیه افراد فعال و موثر در این حوزه چه آنها که در بخش دولتی خدمت کردند و چه دیگر وزارت خانه ها، موسسات و بخش های خصوصی مستندسازی و ارائه آثار را مدنظر داشت.

سپس دکتر کیاسالار به شاخه‌های مختلف رویداد کروناروایت اشاره کرد و با ارائه آمارهایی از استقبال گسترده اعضای کادر درمان، هنرمندان و نیز مردم از این رویداد ملی خبر داد.

 درادامه،  دکتر شانه ساز با استقبال از درنظر گرفته شدن زنجیره تامین و توزیع دارو، تجهیزات پزشکی و مواد و وسایل حفاظتی در این رویداد ملی و اعلام حمایت کامل از این رویداد به بازگویی بخشی از ابعاد اقدامات انجام گرفته در این حوزه پرداخت. دکتر شانه ساز  به جمله ای از امام راحل که فرموده بودند:«هر جا به مشکل برخوردید به مردم مراجعه کنید و از مردم کمک بخواهید. فقط موانع را از سر راه مردم بردارید و ان ها خودشان مشکلات را حل می کنند.» اشاره کرد و گفت که سازمان‌های تامین کننده تجهیزات و وسایل این جمله امام خمینی (ره) را در زمان وقوع  همه گیری کرونا سرلوحه اقدامات خود قرار دادند و اینگونه گره کور بسیاری از مشکلات کلان این حوزه باز شده است. دکتر شانه ساز با ذکر چند مثال از اقدامات انجام شده در این حوزه متذکر شدند که ساخت آثار مستند و داستانی و مکتوب سازی اتفاقات رخ داده در این حوزه به وسیله متن و عکس بسیار ضروری است.

دکتر شانه ساز در نهایت با اعلام حمایت کامل از این رویداد اعلام کردند که با مکاتبه با کلیه سازمان های غذا و داروی کشور، مجموعه‌های تولید کننده و پخش کننده و نهادهای موثر در تامین داروها، تجهیزات و اقلام محافظتی از آنها خواهد خواست که با حمایت از این رویداد ملی اقدامات خود در زمینه‌های مرتبط را در این رویداد ملی ثبت و مستندسازی کنند.

رویداد ملی «کرونا روایت: ثبت لحظه‌های ماندگار» در ۱۰ بخش جداگانه برگزار می‌شود و متقاضیان تا ۱۵ تیر ۹۹ فرصت دارند آثار خود را در وبسایت نظام پزشکی به نشانی irimc.org در سامانه کروناروایت ثبت کنند.

سازمان نظام پزشکی، تمامی اعضای کادر بهداشت و درمان، هنرمندان و تمام افرادی را که مواجهه با کرونا به نحوی به تجربه زیسته‌شان بدل شده است، دعوت به مشارکت در این رویداد ملی کرده است.

پایان پیام

برچسب ها : کرونا روایت
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.