پنجشنبه، 9 فروردین 1403

روحانی در گفت و گو با وزیر بهداشت:

اجرای مرحله«سازگاری با کرونا» هرگز به معنای کمرنگ شدن مقابله با این بیماری نیست

اجرای مرحله«سازگاری با کرونا» هرگز به معنای کمرنگ شدن مقابله با این بیماری نیست

رئیس‌جمهور تاکید کرد: همه باید بدانند که اجرای مرحله«سازگاری با کرونا» هرگز به معنای کمرنگ شدن مقابله با این بیماری و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در جامعه نیست و باید همچنان نسبت به رعایت آنها اهتمام داشته باشیم.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی وبه نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز جمعه در گفت‌وگو با دکترسعید نمکی اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا مرحله سوم مدیریت مقابله با بیماری کوید 19 تحت عنوان «سازگاری با کرونا» نیز با رعایت کامل تمامی دستورالعمل ها و ارائه آموزش ها و اطلاع رسانی لازم وکافی، به بهترین شکل در کشور اجرا شود تا زندگی، معیشت و سلامت مردم توامان با هم حفظ شود.

رئیس جمهور با بیان اینکه باید همه دستگاه ها و بخش‌های مرتبط نسبت به چگونگی اجرای برنامه ریزی‌های لازم برای این مرحله آگاهی داشته باشند، گفت: هدف از اجرای مرحله سازگاری با کرونا ،تامین سلامت مردم و حفظ جان آنان ،  در کنار فعالیت پویای کسب و کار ها  است .

سازمان نظام پزشکی  را در اینستاگرام  دنبال کنید

روحانی با اشاره به افزایش نسبی آمار ابتلا به کرونا در برخی استان ها و شهرها، خاطرنشان کرد: باید با همکاری کمیته تبلیغات ستاد ملی مقابله با کرونا سیاست های آگاهی بخشی و اطلاع رسانی تقویت شده و صدا وسیما، رسانه ها و فضای مجازی همانند روزهای اولیه شیوع این بیماری در راستای رعایت دستورالعمل ها فعالیت کنند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این گفت‌وگو گزارشی از آخرین وضعیت کشور در مقابله با کرونا و مباحثی که قرار است در جلسه روز شنبه ستاد ملی مقابله با کرونا بررسی شود به رئیس جمهور ارائه کرد.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.