پنجشنبه، 9 فروردین 1403

دکتر آقازاده:

هر جا قدمی برداشته ام ؛ نگاهم کلیت جامعه پزشکی بوده است

هر جا قدمی برداشته ام ؛ نگاهم کلیت جامعه پزشکی بوده است
از همه اعضای سازمان نظام پزشکی این انتظار می رود که در به فرجام رساندن مباحث مطرح شده در کمیته مشترک سازمان نظام پزشکی با معاون اول رئیس جمهوری همکاری و هم اندیشی لازم را داشته با شند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی ؛ دکترعباس آقازاده مسرور رئیس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی در سی و هفتمین جلسه  این شورا که امروز (99/3/22) به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد؛ با تاکید بر این که برگزاری جلسه بازنگری تعرفه های پزشکی با معاون اول رئیس جمهور طی سالیان گذشته امری بی بدیل و ارزشمند محسوب می شود گفت: این خبر یکی از پربیننده ترین اخبار در سایت و رسانه های  سازمان نظام پزشکی و دیگر رسانه ها بودو نشان می دهد جامعه پزشکی به دقت در حال رصد اطلاعات است.

آقای زاده افزود: جلسه ای در این سطح، راهی است که گشوده شد و بر همه ما لازم است این راه را تا رسیدن به نتیجه مطلوب ادامه دهیم.

به کانال سازمان نظام پزشکی بپیوندید

 وی همچنیناظهار کرد: بنده یک پزشک عمومی هستم اما افتخار می کنم که هر جا قدمی برداشته ام ؛ نگاهم کلیت جامعه پزشکی بوده است و این انتظار را از سایر اعضای شورای عالی و ارکان نظام پزشکی نیز دارم.

وی خاطرنشان کرد :  از همه اعضای سازمان نظام پزشکی این انتظار می رود که در به فرجام رساندن مباحث مطرح شده در کمیته مشترک سازمان نظام پزشکی با معاون اول رئیس جمهوری همکاری و هم اندیشی لازم را داشته با شند.

سازمان نظام پزشکی در اینستاگرام دنبال کنید

آقازاده همچنین در سخنان خود انتصاب معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان را تبریک گفته و آرزو نمود با حضور دکترتاجرنیا شاهد تحول در حوزه پشتیبانی سازمان باشیم.

انتهای پیام

برچسب ها : مجمع عمومی
زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.