جمعه، 31 فروردین 1403

نوع نگاه مسئولین به جامعه پزشکی باید تغییر یابد/ اختیارات قانونی از دست رفته به نظام پزشکی بازگردد

نوع نگاه مسئولین به جامعه پزشکی باید تغییر یابد/ اختیارات قانونی از دست رفته به نظام پزشکی بازگردد

رئیس شورای عالی نظام پزشکی در سی و هفتمین جلسه این شورا با تاکید بر این که مردم در 40 سال گذشته بیشترین اعتماد را به جامعه پزشکی داشته اند؛ گفت: نیازمند تغییر نوع نگاه مسئولین به جامعه پزشکی هستیم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی؛ دکتر مصطفی معین رئیس شورای عالی نظام پزشکی در سی و هفتمین جلسه  این شورا که امروز (99/3/22) به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد؛ با اشاره به این که جامعه در 40 سال گذشته بیشترین اعتماد را به جامعه پزشکی داشته است؛ بیان کرد: وقتی بیش از 1200 نفر از همکارانمان به بیماری کووید 19 مبتلا می شوند و حدود 110 نفر هم در معرض تهدید این بیماری قرار دارند ؛ آیا این مساله نباید دیدگاه مسئولین را تغییر دهد؟

وی افزود:در جلسه ای که با معاون اول ریاست جمهوری داشتیم به صراحت این درخواست را مطرح نمودم که باید کمک کنیم تا نوع نگاه مسئولین به جامعه پزشکی را تغییر دهیم.

به کانال سازمان نظام پزشکی بپیوندید

وی ادامه داد: در اکثر نقاط دنیا ؛ پزشکان ایرانی منزلت ویژه ای دارند به غیر از کشور خودمان.

رئیس شورای عالی نظام پزشکی با اشاره به این که همه ما باید در سطح جامعه پزشکی و بخصوص ارکان سازمان برای گفت و گو با مسئولان ، مجلس و رسانه ها وقت بگذاریم، خاطرنشان کرد: کار ما سیاسی نیست بلکه مباحث مدنی داریم که موضو اصلی در این میان سلامت مردم است و باید رابطه نزدیکی با کمیسیون بهداشت مجلس داشته باشیم.

سازمان نظام پزشکی در اینستاگرام دنبال کنید

معین به اختیارات قانونی  از دست رفته سازمان نظام پزشکی اشاره کرد و خواستار بازگرداندن آنها به این سازمان از طریق گفت و گو شد.

رئیس شورای عالی همچنین انتصاب آقای دکتر تاجرنیا به سمت معاونت توسعه مدیریت سازمان را یک فرصت مغتنم دانسته و حضور او را در کادر سازمان تبریک گفت.

انتهای پیام

 

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.