شنبه، 1 اردیبهشت 1403

دومین جلسه کمیسیون کارشناسی مرکزی اخلاق پزشکی سازمان نظام پزشکی برگزار شد

دومین جلسه کمیسیون کارشناسی مرکزی اخلاق پزشکی سازمان نظام پزشکی  برگزار شد
بررسی آیین نامه داخلی کمیسیون کارشناسی مرکزی، تعیین دبیر کمیسیون و همچنین رسیدگی به جرایم کیفری ثابت شده پزشکان به عنوان دستور دومین جلسه "کمیسیون کارشناسی مرکزی اخلاق پزشکی سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران" مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی؛ در دومین جلسه کمیسیون کارشناسی مرکزی اخلاق پزشکی که روز گذشته درسالن مرحوم دکتر نوربخش با حضور دکتر احسان شمسی گوشکی رئیس کمیسیون و اکثریت اعضای آن تشکیل شد؛ ابتدا مفاد آئین نامه داخلی کمیسیون کارشناسی مرکزی اخلاق پزشکی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد پس از انجام اصلاحات مصوب، این آئین نامه داخلی به امضای اعضاء برسد و مبنای برگزاری جلسات و تصمیم گیری های کمیسیون قرار گیرد.

همچنین در خصوص مکاتبه هیات عالی انتظامی نظام پزشکی در مورد رسیدگی مجدد به جرایم ثابت شده کیفری پزشکان در سازمان نظام پزشکی، اعضای حاضر در جلسه نظرات کارشناسی خود را مطرح نمودند. این موضوع حائز جنبه های مختلف اخلاقی، فقهی و حقوقی بود و کارشناسان حاضر در جلسه  به بحث و تبادل نظر ابعاد گوناگون در این زمینه پرداختند.

نهایتا مقرر گردید پس از جمعبندی این نظرات، مصوبه کمیسیون در صورتجلسه درج و جهت استحضار اعضای محترم سازمان نظام پزشکی منتشر گردد.

لازم به ذکر است در پایان این جلسه با رای قاطع اعضای حاضر در جلسه ؛ دکتر سعید بیرودیان به عنوان دبیر کمیسیون مرکزی کارشناسی اخلاق پزشکی سازمان نظام پزشکی انتخاب شد.

گزارش تصویری

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.