پنجشنبه، 9 فروردین 1403

اوکراین پروازهای مسافری را ۱۵ روز دیگر از سر می‌گیرد

 اوکراین پروازهای مسافری را ۱۵ روز دیگر از سر می‌گیرد

وزیر زیرساخت‌های اوکراین اعلام کرد: پروازهای مسافربری داخلی و خارجی این کشور از ۱۵ ماه ژوئن (۲۶ خرداد ماه) از سرگرفته می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و به نقل از ایرنا؛ «ولادیسلاو کریکلی» روز دوشنبه به شبکه تلویزیونی ۱+۱ اوکراین گفت: از روز ۱۵ ماه ژوئن پروازهای بین‌المللی و داخلی اوکراین ازسرگرفته می‌شود و به احتمال زیاد پروازهای داخلی زودتر آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه بر روی این موضوع کار می‌کنیم، اظهار داشت: پروازها در مسیرهای بسیار پرطرفدار شامل ترکیه، یونان، قبرس، کرواسی و گرجستان خواهد بود و در این هفته مسیرهایی را که پروازها در آن ازسرگرفته خواهد شد، به صورت دقیق اعلام می‌کنیم.

وزیر زیرساخت‌های اوکراین خاطرنشان کرد : در زمان حاضر پروازها در مسیر ایتالیا و اسپانیا با توجه به وضعیت اپیدمیولوژی در این کشورها، ازسرگرفته نخواهد شد.

وی افزود: ما در دو شرایط پروازهای مسافربری به کشورها را ازسرمی گیریم. نخست این که کشورها به ما چنین اجازه ای دهند و دوم اینکه وضعیت اپیدمیولوژی را بررسی کرده باشیم.

به گفته کریکلی، در زمان حاضر در اوکراین موضوع تست کرونای گردشگران در فرودگاه‌ها بررسی می‌شود. این مناسب تر از ۱۴ روز قرنطینه است.

وی بیان کرد: گردشگر می‌تواند تست کرونا بدهد و پس از معلوم شدن نتیجه آن در طول ۳-۴ ساعت وارد شهر شود.

دولت اوکراین از روز ۱۲ ماه مارس گذشته (۲۲ اسفند ماه سال ۹۸) باتوجه به شیوع بیماری کرونا در این کشور قرنطینه اعلام کرده است و از امروز مرحله جدیدی از کاهش محدودیت ها در این کشور آغاز شده است.

تاکنون در اوکراین ۲۴ هزار و ۱۲ نفر  بیماری کرونا گرفته اند، ۹ هزار و ۶۹۰ نفر بهبود یافته و ۷۱۸ نفر هم فوت کرده اند.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.