پنجشنبه، 9 فروردین 1403

امضای آقای سخنگو بر تابلوی ثبت لحظه‌های ماندگار

همراهی مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت با رویداد کروناروایت

همراهی مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت با رویداد کروناروایت
دکتر جهانپور ضمن ارزشمند خواندن ثبت اسناد مربوط به فداکاری‌ها و ایثار پزشکان، پرستاران و کلیه اعضای کادر درمان، اعلام آمادگی کرد که تمامی آثار پژوهشی، آموزشی، مستند و روایی وزارت بهداشت که در فرم‌ها و قالب‌های متعدد و متنوعی تهیه و تولید شده است، به منظور ثبت لحظه‌های ماندگار در اختیار دبیرخانه کروناروایت قرار گیرد و وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی از این رویداد حمایت کند

دکتر کیانوش جهانپور، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت، با حضور در سازمان نظام پزشکی، همراهی این مرکز را با رویداد ملی کروناروایت اعلام کرد.
در دیدار دکتر جهانپور با دکتر حبیبی معاون اجتماعی و دکتر کرمانپور مدیر کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی و دکتر محمد کیاسالار دبیر کرونا روایت، در زمینه همکاری‌های دوطرفه در خصوص ثبت و مستندسازی تمامی ابعاد حماسه ملی مقابله با همه‌گیری کرونا بحث و تبادل نظر شد.
در ابتدای جلسه دکتر حبیبی و دکتر کرمانپور از زحمات شبانه‌روزی و تلاش‌های کم‌نظیر دکتر جهانپور در ماه‌های اخیر تقدیر و تشکر کردند و دکتر کیاسالار به تشریح اهداف و ابعاد کروناروایت پرداخت. 
سپس دکتر جهانپور ضمن ارزشمند خواندن ثبت اسناد مربوط به فداکاری‌ها و ایثار پزشکان، پرستاران و کلیه اعضای کادر درمان، اعلام آمادگی کرد که تمامی آثار پژوهشی، آموزشی، مستند و روایی وزارت بهداشت که در فرم‌ها و قالب‌های متعدد و متنوعی تهیه و تولید شده است، به منظور ثبت لحظه‌های ماندگار در اختیار دبیرخانه کروناروایت قرار گیرد و وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی از این رویداد حمایت کند. دکتر جهانپور همچنین اعلام آمادگی کرد که با انجام مکاتبه با دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور از آن‌ها بخواهد تا آثار و مستندات خود را به دبیرخانه این رویداد ارسال کنند. در انتهای جلسه نیز دکتر جهانپور تابلوی یادبود کروناروایت را امضا کرد.
سازمان نظام پزشکی رویداد ملی «کرونا روایت: ثبت لحظه‌های ماندگار» را در ۱۰ بخش برگزار خواهد کرد: کرونا به روایت سینما (فیلم موبایلی، فیلم مستند، فیلم کوتاه، ویدیوکلیپ، نماهنگ، پویانمایی،‌ سریال اینترنتی و فیلم‌ داستانی)، کرونا به روایت ادبیات (داستان کوتاه، داستانک، روایت و شعر)، کرونا به روایت تصویر (عکس، طرح، کارتون، پوستر، خط و نقاشی)، کرونا به روایت رادیو و تلویزیون (برنامه رادیویی، برنامه تلویزیونی)، کرونا به روایت مسئولیت اجتماعی (خیرین سلامت، فعالیت‌های داوطلبانه، اقدامات جهادی)، کرونا به روایت علوم انسانی سلامت (اخلاق پزشکی، فلسفه پزشکی، آموزش پزشکی و جامعه‌شناسی پزشکی)، کرونا به روایت پژوهش (مقاله علمی به زبان فارسی، مقاله علمی به زبان انگلیسی)، کرونا به روایت ایثار (زندگینامه شهدای سلامت، درباره شهدای سلامت)، کرونا به روایت آموزش همگانی (تصویری، صوتی، مکتوب) و کرونا به روایت رسانه (یادداشت و گزارش).
این سازمان تمام اعضای کادر بهداشت و درمان، هنرمندان، حرفه‌مندان و تمام افرادی را که مواجهه با کرونا به نحوی به تجربه زیسته‌شان بدل شده است، دعوت به مشارکت در این رویداد ملی کرده است.

متقاضیان تا 15 تیر 99 فرصت دارند با مراجعه به وب‌سایت سازمان نظام پزشکی نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام در سامانه «کرونا روایت: ثبت لحظه‌های ماندگار» اقدام کنند.

گزارش تصویری

برچسب ها : کرونا روایت
دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.