ﺳﻪشنبه، 28 فروردین 1403

در نشست مشترک بیمه سلامت و نظام پزشکی مطرح شد؛

ضرورت استفاده از سامانه برخط نسخه الکترونیک و ارائه تسهیلات لازم به پزشکان

ضرورت استفاده از سامانه برخط نسخه الکترونیک و ارائه تسهیلات لازم به پزشکان

معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی در جلسه ای با مدیر کل بیمه سلامت استان تهران بر لزوم استفاده جامعه پزشکی از سامانه برخط نسخه الکترونیک و ایجاد هماهنگی و تسهیلات برای اجرای نسخه نویسی الکترونیک در استان تهران تاکید کردند.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی در این جلسه که با حضور دکتر جهانگیری معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی و دکتر سید محمد حسینی مدیرکل بیمه سلامت استان تهران و هیات همراه برگزار شد؛ طرفین ضمن تاکید بر ایجاد هماهنگی و تسهیلات در راستای اجرای نسخه الکترونیک در استان تهران بر لزوم در اختیار قرار دادن سامانه نسخه الکترونیک به جامعه پزشکی برای ورود اطلاعات بیماران و نسخه نویسی الکترونیک تاکید کردند.

گفتنی است در این جلسه مقرر شد تا پزشکان در صورت استفاده از سامانه نسخه الکترونیک که مورد تایید دو سازمان است ، از تسهیلات ویژه ای از جمله پرداخت حق الزحمه آنها تا پایان ماه از سوی سازمان بیمه سلامت برخوردار شده  و سازمان نظام پزشکی نیز تسهیلات لازم برای استفاده از سامانه و همچنین صدور کارت هوشمند با قابلیت امضای امن دیجیتال را برای اعضا بدون در نظر گرفتن معوقات سنوات قبل در نظر خواهد گرفت.

لازم به ذکر است آموزش های مجازی لازم برای استفاده پزشکان از سامانه نسخه الکترونیک از سوی سازمان بیمه سلامت و سازمان نظام پزشکی انجام خواهد شد و درصورت نیاز و اعلام پزشکانی  که خواهان آموزش حضوری هستند ، نیروهای لازم از سوی سازمان بیمه سلامت  با هماهنگی سازمان نظام پزشکی برای آموزش حضوری در مطب پزشک مربوطه حاضر خواهند شد.

یادآور می شود هر یک از طرفین خواستار هماهنگی و همکاری لازم در جهت اجرای امور بر اساس شفافیت و منطق برای رفع مشکلات جامعه پزشکی شدند.

 

گزارش تصویری

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.