شنبه، 1 اردیبهشت 1403

روحانی:

حضور همه کارمندان از 10 خرداد در محیط کار الزامی است

حضور همه کارمندان از 10 خرداد در محیط کار الزامی است
رئیس جمهور گفت: همه کارمندان باید از ۱۰ خرداد در محیط کار حضور یابند و تا اطلاع بعدی ساعت کار ادارات از ۷:۳۰ صبح تا ۱۴:۳۰ بعدازظهر خواهد بود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و به نقل از ایسنا؛ حجت الاسلام حسن روحانی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا تصریح کرد: در زمینه بیماری ویروس کرونا می توانیم بگوییم از سه مرحله عبور کرده ایم.

وی  گفت: مرحله اول، اعلام این بیماری و بسیج همه امکانات برای مقابله با این ویروس بود و مرحله دوم محدودیت‌های فاصله گذاری اجتماعی بود که مردم بخوبی استقبال کردند و مرحله سوم نیز فاصله گذاری هوشمند بود که بازگشایی‌های تدریجی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بود.

رییس جمهور ادامه افزود: مرحله چهارم، مرحله مهار بیماری است،‌ در این مرحله تشخیص را ادامه می‌دهیم تا مبتلایان را از بقیه مردم جدا کنیم.

روحانی تصریح کرد: همه کارمندان باید از ۱۰ خرداد  در محیط کار خود با مراعات تمامی دستورالعمل ها حضور یابند و تا اطلاع بعدی ساعت کار ادارات از ۷:۳۰ صبح تا ۱۴:۳۰ بعدازظهر خواهد بود.

رئیس جمهور همچنین اظهار داشت: چارچوب "شهید خدمت" مشخص و ابلاغ خواهد شد.

روحانی بازگشایی موزه ها و اماکن تاریخی از فردا با رعایت پروتکل های بهداشتی را از دیگر مصوبات این جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا عنوان کرد.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به جزئیات تازه ترین گزارش وزارت بهداشت از روند مبارزه با کرونا گفت: در چارچوب این گزارش، میزان مرگ و میر نسبت به ابتلا، نزولی است، دوران بستری هم به تدریج نزولی شده و فعالیت وزارت بهداشت برای کشف موارد ابتلا بیشتر شده، اما نکته هشدار دهنده این است که مرگ و میرها شامل افرادی شده که بیماری های زمینه ای مانند قلبی و عروقی و دیابت داشته اند.

روحانی افزود: ۸۸ درصد افرادی که در این کشور به خاطر کرونا فوت کرده اند آنهایی بوده اند که یک یا چند بیماری زمینه ای داشته اند.

رئیس جمهور در ابتدای سخنان خود نیز با گرامیداشت سوم خرداد ۶۱؛ سالروز فتح خرمشهر گفت: سوم خرداد روزی مهم در تاریخ ملی و دفاع مقدس است و در این روز به یک توطئه عظیم استکبار جهانی علیه ملت ایران پایان داده شد.

وی  گفت: اطلاع رسانی بسیار خوب صداوسیما و همه رسانه‌ها در همه این مراحل را شاهد بودیم و سوم خرداد ۶۱ پایان توطئه عظیم استکبار جهانی و منطقه ای علیه ملت ایران بود.

ادامه دارد...

برچسب ها : اطلاعیه
زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.