پنجشنبه، 30 فروردین 1403

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت خبر داد:

پرداخت تمام وام‌های نیمسال دوم ۹۹-۹۸ دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی

پرداخت تمام وام‌های نیمسال دوم ۹۹-۹۸ دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی
رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: این تسهیلات به منظور کمک به وضع تحصیلی و معیشتی دانشجویان مستعد در قالب وام‌های تحصیلی، مسکن، ضروری، ودیعه مسکن و شهریه به دانشجویان دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور پرداخت شده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی به نقل از خبرگزاری ایلنا، ‌بهروز رحیمی با بیان اینکه در این صندوق هیچ فهرست لیست وام دانشجویی در انتظار پرداخت نیست، گفت: صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت کلیه لیست‌های وام دانشجویی ارسالی به صندوق از سوی دانشگاه های علوم پزشکی را پرداخت کرده است.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت اظهار کرد: با شروع پاندمی کرونا این صندوق با پیش بینی شرایط موجود موفق به اخذ درخواست های اینترنتی دانشجویان پیش از تعطیلی دانشگاه ها شد و نسبت به پرداخت وام های دانشجویی مربوط به نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ تا پایان اسفند ماه ۱۳۹۸ اقدام کرده است.

 او در ادامه ابراز کرد: هزینه دریافتی از دانشجویان برای اسکان در خوابگاه‌ها متناسب با مدت زمان حضور آنها خواهد بود، از آنجاکه تاکنون با توجه به شیوع ویروس کرونا اکثر دانشجویان هیچگونه اسکانی در خوابگاه ها نداشته اند، صندوق رفاه دانشجویان با تأیید دانشگاه مربوطه از دریافت مبالغ هزینه خوابگاه نیمسال دوم ۹۹-۱۳۹۸ صرف نظر خواهد کرد.

مهدی محمدزاده امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.