پنجشنبه، 9 فروردین 1403

مدیرکل دفتر بازرسی سازمان بیمه سلامت مطرح کرد؛

شرط تمدید قرارداد غیر حضوری مراکز درمانی

شرط تمدید قرارداد غیر حضوری مراکز درمانی
مدیرکل دفتر بازرسی سازمان بیمه سلامت، گفت: براساس گزارش های دریافتی از واحدهای مختلف سازمان نحوه پذیرش بیماران در تمام مراکز درمانی به خصوص بیمارستان ها به صورت مستمر رصد می شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی به نقل از خبرگزاری مهر، امیر پیروزیان، به گزارش دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران مبنی بر اقدامات انجام شده واحدهای مختلف این سازمان در کمک به وضعیت بحرانی مبارزه ملی با ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: در حوزه نظارت بر مراکز درمانی درراستای رعایت موازین بهداشتی و جلوگیری از انتشار بیماری کرونا، کنترل و نظارت بر فعالیت مراکز درمانی طرف قرارداد با بکارگیری روش های غیرحضوری و برقراری تماس تلفنی و گزارشات سامانه های الکترونیک مانند سامانه تایید خدمات انجام می شود.

وی ادامه داد: در صورت وجود شکایت بیمه شده از مراکز درمانی، رسیدگی در اسرع وقت انجام و ضمن رعایت نکات بهداشتی به صورت حضوری بررسی و پیگیری می شود.

پیروزیان با اشاره به اینکه نحوه پذیرش بیماران در تمام مراکز درمانی به خصوص بیمارستان ها به صورت مستمر رصد می شود، گفت: تمدید قرارداد همکاری مراکز درمانی طرف قرارداد که اعتبار آن از دی ماه ٩٨ به اتمام رسیده باشد و دلایل انضباطی وجود نداشته باشد، تا آخر خرداد ۹۹ بدون مراجعه حضوری بلامانع اعلام شده است.

مهدی محمدزاده امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.