جمعه، 10 فروردین 1403

الجزایر قرنطینه را تا ۱۴ می تمدید کرد

  • 09 اردیبهشت 1399
  • 08:18
  • سلامت
  • 0 دیدگاه
  • Article Rating
الجزایر قرنطینه را تا ۱۴ می تمدید کرد


دفتر نخست‌وزیر الجزایر اعلام کرد که دولت برای بار دوم اقدام به تمدید قرنطینه در این کشور به مدت ۱۵ روز کرده و تا ۱۴ مه هم‌چنان محدودیت‌های تردد اعمال می‌شود.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و به نقل از خبرگزاری رویترز، دفتر نخست‌وزیر الجزایر در بیانیه‌ای اعلام کرد که دولت برای بار دوم اقدام به تمدید قرنطینه در کشور به مدت ۱۵ روز کرده و تا ۱۴ می هم‌چنان محدودیت‌های تردد در کشور اعمال می‌شود تا از گسترش هرچه بیشتر ویروس کرونا جلوگیری به عمل آید.

مقامات الجزایر در اوایل این ماه اقدام به تمدید قرنطینه‌ی سراسری در کشور تا ۲۹ آوریل کرده و تمهیداتی از جمله تعطیلی مساجد، مدارس، مؤسسات آموزشی و دانشگاه‌ها را در دستور کار خود قرار داده بودند. سیستم حمل و نقل عمومی و تمام پروازهای این کشور نیز به حالت تعلیق درآمد و دولت متعهد شده بود که تا ۵۰ درصد حقوق کارمندان دولت را در زمان قرنطینه پرداخت خواهد کرد.

دفتر نخست‌وزیر الجزایر در بیانیه‌ای اعلام کرد که دولت در قبال شهروندان و بازرگانان و تجار احساس مسئولیت می‌کند اما تا جایی که به قوانین و مقررات فاصله‌گذاری اجتماعی لطمه‌ای وارد نشود و از انتقال و گسترش هرچه بیشتر ویروس کرونا در کشور جلوگیری شود.

الجزایر که یکی از صادرکنندگان عمده نفت و گاز در جهان می‌باشد، تاکنون در مجموع ۳ هزار و ۵۱۷ مورد قطعی ابتلا به کرونا و ۴۳۲ فوتی را گزارش کرده است. یک هزار و ۵۵۸ نفر نیز پس از ابتلا به این ویروز بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام

ترجمه از ایسنا  

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.