پنجشنبه، 30 فروردین 1403

درپی شیوع بیماری کووید 19

کاهش بار مراجعه و افزایش هزینه های مطب ها و دفاتر کار ارزیابی می شود

کاهش بار مراجعه و افزایش هزینه های مطب ها و دفاتر کار ارزیابی می شود
پرسشنامه در بین کلیه رشته های پزشکی و دندانپزشکی ، گروه های پروانه دار اعم از کایروپراکتیک ،  مامایی ، تغذیه و رژیم درمانی ، شنوایی شناسی ، بینایی سنجی ، گفتار درمانی ، کاردرمانی  توزیع گردد . شایسته  است که  حداقل 3 درصد از اعضای آن سازمان نسبت به تکمیل پرسشنامه  اقدام نمایند .

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، معاون فنی و نظارت سازمان با صدور نامه ای به روسای نظام پزشکی های سراسر کشور از ایشان خواست با توجه به اپیدمی ویروس کووید 19 و تاثیرات آن در حوزه سلامت و مقوله اقتصاد سلامت در تکمیل  پرسشنامه  با عنوان " ارزیابی کاهش بار مراجعه و افزایش هزینه های ناشی از تجهیزات حفاظتی و ضدعفونی  پس از شیوع کرونا در مطب ها و دفاتر کار حرف وابسته پزشکی " که در آن معاونت طراحی شده است مشارکت فعال نمایند.

در این نامه آمده است:

با سلام

احتراما با توجه به اپیدمی ویروس کووید 19 و تاثیرات آن در حوزه سلامت و مقوله اقتصاد سلامت بدینوسیله  پرسشنامه  با عنوان " ارزیابی کاهش بار مراجعه و افزایش هزینه های ناشی از تجهیزات حفاظتی و ضدعفونی  پس از شیوع کرونا در مطب ها و دفاتر کار حرف وابسته پزشکی " در معاونت فنی و نظارت کل طراحی گردیده است .  خواهشمند است نسبت به توزیع و تکمیل این پرسشنامه در بین اعضای محترم آن سازمان با شرح ذیل  اقدام شود :

  • پرسشنامه در بین کلیه رشته های پزشکی و دندانپزشکی ، گروه های پروانه دار اعم از کایروپراکتیک ،  مامایی ، تغذیه و رژیم درمانی ، شنوایی شناسی ، بینایی سنجی ، گفتار درمانی ، کاردرمانی  توزیع گردد . شایسته  است که  حداقل 3 درصد از اعضای آن سازمان نسبت به تکمیل پرسشنامه  اقدام نمایند .
  • توزیع پرسشنامه ها از طریق ارسال فرم کاغذی  (پیوست ) و یا ارسال لینک زیر صورت پذیرد .

بدیهی است هر فرد صرفا از یک روش جهت تکمیل پرسشنامه استفاده نماید .

 

لینک شرکت  در تکمیل پرسشنامه

ترجیحا تکمیل پرسشنامه از طریق لینک صورت پذیرد .  

تکمیل این پرسشنامه نقش مهمی در مذاکرات آینده سازمان با مراجع مالی، مالیاتی و بیمه گری خواهدداشت.

نامه معاون فنی و نظارت سازمان به روسای نظام پزشکی در فایل پیوست زیر قابل بازبینی است

پایان پیام

امتیاز به خبر :

فایل پیوست

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.