پنجشنبه، 9 فروردین 1403

هر منزل یک پایگاه سلامت

هر منزل یک پایگاه سلامت
عضو شورایعالی نظام پزشکی خواستارحمایت و کمک همگانی از مدافعان سلامت با ماندن در منزل و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا با شعار هر منزل یک پایگاه سلامت شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی، دکتر یداله سهرابی ضمن تشکر از تلاش شبانه روزی کلیه کادر حوزه سلامت اظهار داشت: جادارد قدردانی ویژه ای از جامعه خدوم پزشکی که به طور شبانه روز همسو با سیاست های ابلاغی وزارت بهداشت و درمان بر اساس رسالت ذاتی و همچنین وظیفه خطیر و حساس خود در جهت پیشگیری و کنترل و درمان بیماری کرونا داشتندانجام دهیم، هرچند تلاش وصف ناپذیر کلیه کادر درمان اعم از پزشکان، پرستاران، داروسازان و تمامی گروههای پزشکی در بیمارستانها، درمانگاهها، کلینیک ها، مطب ها، داروخانه ها، آزمایشگاهها و ... که بعضا با آسمانی شدن و ابتلای تعداد زیادی از همکاران عزیز و خدوم همراه بود.

 

عضو شورای عالی نظام پزشکی با بیان این‌که ویروس کووید-۱۹ فضای کشور را در همه زمینه‌ها تحت تأثیر قرار داده، اظهار داشت: خود مراقبتی و بهداشت اولیه راه درست برای عموم مردم در راستای  همگانی کردن سلامت می‌باشد. دکتر سهرابی، ضمن تسلیت و ادای احترام به عزیزانی که در این راه آسمانی شدندگفت: هرساله  اول تا هفتم اردیبهشت  را  به‌عنوان هفته ملی سلامت نام‌گذاری می‌نمایند  که امسال هم با شعار محوری مقابله با کرونا هفته ملی سلامت  به شرح ذیل نام‌گذاری شده :

۱-دوشنبه ۹۹/۰۲/01 بهورزان، مراقبین سلامت و خانواده بهداشتی کشور در مقابله با کرونا

۲-سه‌شنبه ۹۹/۰۲/۰۲ پزشکان ، پرستاران و ماماها و اعضا خانواده نظام سلامت در مقابله با کرونا

 ۳-چهارشنبه ۹۹/۰۲/۰۳ آموزش و پژوهش و فناوری و تولید ملی در مقابله با کرونا

۴-پنج‌شنبه ۹۹/۰۲/۰۴ هماهنگی و همکاری بین بخشی در مقابله با کرونا

 ۵-جمعه ۹۹/۰۲/۰۵ روحانیون نهادهای دینی و همدلی مومنانه در مقابله با کرونا

۶-شنبه ۹۹/۰۲/۰۶ مردم، همیاران سلامت و مشارکت اجتماعی در مقابله با کرونا 

۷-یکشنبه ۹۹/۰۲/۰۷ هر رسانه یک پایگاه سلامت در مقابله با کرونا

شعار محوری هفته سلامت و حمایت همگانی از مدافعان سلامت می‌باشد که امیدواریم با ماندن در منزل در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و با این رویکرد که هر منزل یک پایگاه سلامت به کادر درمانی کشور کمک نماییم.

مهدی محمدزاده امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.