جمعه، 10 فروردین 1403

اهتمام ویژه کمیسیون بهداشت مجلس بر اجرای کامل پرونده الکترونیک سلامت

  • 16 فروردین 1399
  • 08:30
  • سلامت
  • 0 دیدگاه
  • Article Rating
 اهتمام ویژه کمیسیون بهداشت مجلس بر اجرای کامل پرونده الکترونیک سلامت

عضو فراکسیون غذا و دارو مجلس از اهتمام ویژه کمیسیون بهداشت مجلس بر اجرای کامل پرونده الکترونیک سلامت خبر داد و گفت: پرونده الکترونیک سلامت گام دوم تحول نظام سلامت در کشور است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و به نقل از خانه ملت؛ بشیر خالقی، با اشاره به ضرورت اجرای کامل پرونده الکترونیک سلامت و حذف دفترچه‌های کاغذی، گفت: راه‌اندازی پرونده الکترونیک سلامت یکی از مصوبات مهم در برنامه ششم توسعه و طرح تحول سلامت بوده که علاوه برحذف همپوشانی‌‌های بیمه‌ای هزینه‌های نظام سلامت کشور را به شکل قابل توجهی کاهش می‌دهد.

پرونده الکترونیک سلامت گام دوم تحول نظام سلامت در کشور است

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی، پرونده الکترونیک سلامت همانند کارت هوشمند ملی دارای اطلاعات درمانی شهروندان بوده که به راحتی در تمامی مراکز خدامت درمانی و بیمارستان‌ها قابل دسترسی است، ادامه داد: پرونده الکترونیک سلامت، به عنوان گام دوم تحول نظام سلامت در کشور تیرماه  با حضور رئیس جمهور و وزیر بهداشت استقرار پیدا کرد.

حل معضل قاچاق دارو با نسخه نویسی الکترونیک

این نماینده مردم در مجلس دهم با تاکید بر اینکه معضل قاچاق دارو با کنترل خدمات سلامت و اجرای نسخه‌ نویسی الکترونیک تا حدود زیادی رفع کرد، تصریح کرد: پرونده و نسخه نویسی الکترونیک علاوه بر رفع قاچاق دارو موجب مدیریت درست توزیع و مصرف دارو در کشور نیز می‌شود.

اهتمام ویژه کمیسیون بهداشت مجلس بر اجرای کامل پرونده الکترونیک سلامت

عضو فراکسیون غذا و دارو مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس شورای اسلامی پرونده الکترونیک سلامت را به عنوان یکی از مصوبات برنامه ششم توسعه از وزارت بهداشت پیگیری کرده و بر اجرای کامل آن در سراسر کشور اهتمام ویژه‌ای دارد./

 

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.