جمعه، 31 فروردین 1403

پیگیری های نظام پزشکی جهت تهیه اقلام حفاظتی مطب ها ادامه دارد

پیگیری های نظام پزشکی جهت تهیه اقلام حفاظتی مطب ها ادامه دارد

هفدهمین جلسه ستاد مرکزی مدیریت اپیدمی کرونا با حضور رئیس کل سازمان نظام پزشکی و معاونین و مدیران وی در محل این سازمان تشکیل و بر ضرورت پیگیری ها جهت تهیه اقلام حفاظتی پزشکان در بخش خصوصی تاکید شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی؛ در هفدهمین جلسه ستاد مرکزی ؛پس از بحث و تبادل نظر درخصوص عملکرد سازمان نظام پزشکی ؛ پیگیری های انجام شده و ارائه گزارشات در خصوص اپیدمی کووید19؛ مقرر شد با توجه به این مهم که فعال بودن مطب ها در نظام سلامت یک ضرورت انکار ناپذیر است؛ پیگیری ها به منظور تهیه اقلام حفاظتی مطب های خصوصی در جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به بیماران کووید 19 و همچنین سایر بیماران ادامه داشته تا در نهایت با ارسال بسته های اقلام حفاظتی به نظام پزشکی استان ها نسبت به توزیع آن در شهرستان هااقدامات لازم انجام شود.

بدیهی است نظام پزشکی نیز می پذیرد تا مطبی به تجهیزات محافظتی شخصی مجهز نباشد امکان ارائه خدمات به بیماران مبتلا به کرونا عملاً مهیا نخواهد بود. آن دسته از مطب هایی که بیماران قلبی عروق، دیابتی، سرطانی و ... دارند نیز برای حفظ سلامت بیماران خود با در نظر گرفتن فاصله گذاری اجتماعی به خدمات خود ادامه خواهند داد.

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

دکتر حشمت عصاره دوشنبه, 11 فروردین,1399 20:22
با سلام مسول فنی ازمایشگاه هستم با در نظر گرفتن نمونه گیری از بیماران تقریبا در نوک پیکان مواجه با کرونا هستیم ولی حتی این سهمیه ناچیز هم تعلق نگرفته واقعا این حق ماست؟