پنجشنبه، 9 فروردین 1403

از سوی رئیس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی مطرح شد:

ضرورت تشکیل یک نهاد پایدار برای مقابله با حوادث پیش بینی نشده

ضرورت تشکیل یک نهاد پایدار برای مقابله با حوادث پیش بینی نشده
رئیس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی در نامه ای خطاب به دکتر معین رئیس شورای عالی نظام پزشکی بر ضرورت تشکیل یک نهاد پایدار ، با اختیارات ویژه و اشراف کامل بر سازمان نظام پزشکی ، به منظور مقابله با حوادث پیش بینی نشده ، تاکید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی نظام پزشکی در متن این نامه آمده است:

 

 

استاد گرامی جناب آقای دکتر مصطفی معین

ریاست محترم شورای عالی سازمان نظام پزشکی

 

سلام علیکم

     احتراماً بدینوسیله ضمن تبریک مجدد فرارسیدن سال نو و آرزوی سالی سرشار از آرامش و سربلندی برای حضرتعالی و ملت شریف ایران ، به استحضار می رساند ضرورت تشکیل یک نهاد پایدار ، با اختیارات ویژه و اشراف کامل بر سازمان نظام پزشکی ، به منظور مقابله با حوادث پیش بینی نشده ، و در حال حاضر بخصوص جهت مبارزه با همه گیری و بیماری ناشی از ویروس کرونا به شدت احساس می شود .

استاد گرامی قطعاً اشراف کامل دارند که در مدیریت کلان سلامت جامعه ایران ، به امکانات و مراقبت هایی که برای شرایط فوق العاده ، امکان آماده شدن سریع داشته باشند ، بی توجهی شده است .

قبلاً نیز به عرض رسیده است که مدیریت بحران از سرعت رشد اپیدمی عقب مانده است . این پدیده در مورد سازمان نظام پزشکی نیز به طور کامل مصداق پیدا می کند .

لذا ، در شرایطی که هنوز ابرهای تیره بیماری و تهدید اپیدمی کرونا بر آسمان سرزمین ایران ، و پاندمی این ویروس بر سراسر جهان سنگینی می کند بنده از محضر استاد گرامی خواهشمندم پیشنهاد تشکیل " ستاد مرکزی سازمان نظام پزشکی برای مقابله با اپیدمی کرونا"  را در سطح ریاست کل ، ریاست شورای عالی ، ریاست مجمع عمومی سازمان و ... را بررسی و در صورت صلاحدید اقدامات لازم در این زمینه معمول بفرمائید.

دکتر عباس آقازاده مسرور

رئیس مجمع عمومی

 

 

 

 

 

   

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

فایل پیوست

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.