پنجشنبه، 9 فروردین 1403

حال عمومی معاون نظارت سازمان نظام پزشکی خوب است

حال عمومی معاون نظارت سازمان نظام پزشکی خوب است

 معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان نظام پزشکی ضمن تشکر و قدردانی از تلاش خالصانه کادر درمانی در این روزهای بحرانی گفت: بنده 29 اسفندماه از بیمارستان ترخیص شده و در حال تقویت وضعیت جسمانی خود در منزل هستم.

دکتر محمد جهانگیری معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان نظام پزشکی در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی این سازمان با اشاره به این که در حال تقویت وضعیت جسمانی و بازتوانی ریه خود در منزل هستم، اظهار کرد: با عنایت ایزد منان ؛ پروردگار متعال و دعای خیر همه عزیزان و انرژی های مثبتی که در زمان بیماری برای بنده فرستاده شد و بویژه تلاش ایثارگرانه کادر درمانی و روحیه ای که می دادند ، حال جسمانی ام هر روز بهتر شده و در روز 29 اسفندماه از بیمارستان ترخیص شدم .

وی با تاکید بر این که اکنون حال عمومی ام خوب است، افزود: درحال تقویت جسمانی خود و بازتوانی ریه ام هستم و انشالله با عنایت پروردگار یکتا و استراحت کافی ، طی روزهای آینده در کنار همرزمان و همکاران ایثارگرم به خدمت رسانی مشغول خواهم شد.

وی با اشاره به این که مشکل خاصی از نظر جسمانی ندارم و تبم کاملا قطع شده است، خاطرنشان کرد: از تمامی همکارانم که با تلاش خالصانه و ایثارگری به درمان بیماران کرونایی پرداخته و به آنها روحیه می دهند ، صمیمانه تشکر می کنم و توفیق روزافزون آنها را از خداوند منان مسئلت دارم .

انتهای پیام

 

برچسب ها : کرونا
زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.